Sinn only (Deel 2)

Heb het reglement er even op nagekeken en je hebt gelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Ik had gelukkig toch nog niet zoveel om over mee te praten.

3 likes

De knetter, lekker hoor! Zijn ze deze maand in de aanbieding ofzo?!

2 likes

Dan zijn ze populairder dan een 105UTC :grimacing: ik heb de mijne maar uit de verkoop gehaald.

5 likes

:joy:. Ik heb een mooie deal gescoord op Chrono24. Al moet nog wel even blijken of hij in het echt ook daadwerkelijk zo mooi is. Maar vooralsnog staan alle seinen op groen.

2 likes

Einsatzzeitmesser :slight_smile:

23 likes

Een duitser woord bestaat bijna niet :slightly_smiling_face:
Echt iets voor de ouwe Jiskefet-club, en dan met name voor Storm :sunglasses:

Had eergister mijn Nummerzwei nog om. Zo vroeg opgestaan (en dus nog niet echt wakker) dat ik pas na een tijdje merkte dat de kroon aan de ‘verkeerde’ kant zat.

Hééé Du, Dummkopf :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Wat een gezeik allemaal, duurt veel te lang dit… :see_no_evil:

10 likes

Bruin of grijs?

18 likes

Grijs, maar alleen omdat ik dat een mooiere stijl band vind.

1 like

Eensch, de grijze band vind ik ook mooier door de stiksels, de bruine vind ik qua kleur mooier.

1 like

Fantastisch die 3h, prachtig verkleurd die lume!

1 like

Bruin

1 like

Bruin

1 like

Grijs ‘matched’ beter maar bruin geeft hem meer ‘cachet’.

1 like

Bruin.

1 like

Brown it is!
Binnenkort ook de khaki canvas van Sinn zelf, ze rekenen 50 euro voor de originele band en 12,50 verzekerd verzenden. Vind ik qua prijs nog steeds erg netjes!

11 likes

Ik neem aan dat je deze bedoelt, is inderdaad een fijne band😛.

6 likes

Yes sir!! :+1:

1 like

Ik wilde eerst wachten op een lekker zonnetje, maar jullie zullen het voor nu met deze zeer matige foto moeten doen.

Ben er heel blij mee. Voor mij precies de goede diameter voor een duiker (41mm met korte lugs) en door zijn geringe hoogte (ook vergeleken met mijn SKX013) ligt deze echt prima.

Het is geen licht horloge, maar de band is perfect en het lijkt alsof hij door de relatief grote sluiting heel goed in balans is. Schuift ook helemaal niet heen en weer, zonder ook maar een beetje strak te zitten.

30 likes

1 like