Maar moet je dan niet ergens nog officieel aan de Nederlandse schatkist bijdragen bij binnenkomst Nederland?
Ik heb een tijdje terug een horloge zien staan op chrono24 in Liechtenstein, maar had geen tijd me te verdiepen waar je rekening mee moet houden bij aankoop via internet.
Yesssssss ik mag meedoen hier. Deze 358 Sa is nu een paar dagen binnen. Bewust niet de 356 gekozen want uit ervaring weet ik dat ik die veel te klein zou vinden. Let nog even niet op de band. Ik heb een paar verschillende besteld die hem zeker weten mooier gaan maken. Voor iemand die eigenlijk alleen maar duikers draagt was dit wel even wennen. Je hebt ineens een mega wijzerplaat op je pols liggen. Was de eerste dag zo erg dat ik twijfelde of ik wel een goede aankoop had gedaan. Maar ik moet zeggen…… hij begint aan me te groeien. Vandaag had ik zelfs een paar keer de “wat een vet ding” te pakken. Zodra de bandjes binnen zijn zal ik eens wat foto’s posten.
Thanks!! Is 42mm. Bandbreedte is 22mm. Laat ik nou net zo goed als alleen maar 20mm hebben. Ik heb twee canvas single pass bandjes besteld en twee van Sinn zelf. Ben benieuwd!!