Sinn only (Deel 2)

Ik hoor zojuist van het thuisfront dat UPS met een pakket uit Frankfurt voor de deur stond. :grin:

Zo maar ff wat eerder naar huis gaan dus…. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

O-oh, het is bijna zo ver! Ik verwacht een uitgebreide fotoreportage! :grin:

1 like

Perfect! Ik ben helemaal happy! :heart_eyes::drooling_face:

31 likes

Wat is 'ie moooooi! :grin:

1 like

Nogmaals proficiat Jasper. We weten allemaal hoe erg je naar deze verlangde. Veel plezier ermee.

2 likes

Mooi hoor!!

1 like

Ik snap die combi sowieso niet met een tool watch. Croco is voor dressers…

Mijn mening :wink:

2 likes

Eens met @Proenski!

Naar aanleiding daarvan: ik zou heel graag voor mijn 358 ook de H-link stalen armband van Sinn willen hebben. Deze wordt nu niet geleverd bij nieuwe exemplaren (alleen die jubilee achtige Sinn band is een optie). Weet iemand toevallig waar je dergelijke banden toch kunt bestellen? Of heeft iemand er heel toevallig nog eentje liggen?

Ze zijn lange tijd wel bij het horloge geleverd maar dan niet geborsteld maat ge ā€œbead-blastedā€. Ook met zo’n band ben ik blij.

Plaatje als voorbeeld:

3 likes

Sinn even contacten?

1 like

Al geprobeerd maar na 3x specifiek vragen naar de H-link blijven ze me die andere band aanbieden. Beleefde manier van zeggen: donder op met je H-link :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Mooi!

Zou ik ook wel kunnen gebruiken een dergelijke band.

Wat is het precies?

Bizar, normaal zijn ze behoorlijk service gericht

Dank allemaal! :relaxed:

Heel erg! :see_no_evil: Ik ben nu z’n 2,5 jaar met horloges bezig. Onwijs veel grails/doelen/wensen kwamen en gingen, maar een 556 heb ik al die tijd fantastisch mooi blijven vinden! :heart_eyes:

6 likes

Eulit Canvas

Nice, gefeliciteerd. Werd onderhand ook wel tijd :joy:

1 like

Bedoel je deze?

1 like

@SSFS Als ik naar de website van Sinn ga, vind ik hem wel terug. Bij de zoekfunctie geef je bij Series 358 en bij Model 358 pilot, en dan komt hij in de lijst te staan. Als je een ander model selecteert dan komt de fine link bracelet in de lijst :thinking:
https://www.sinn.de/en/Armbaender_Anfordern.htm

1 like

Heb de meest recente prijslijst en catalogus, maar wordt inderdaad niet geleverd. Er staat een streepje…:confused:. Even twee afbeeldingen doortrekken in je hoofd, het gaat om rij 10:

2 likes

Ze zeggen het dan ook wel heel netjes hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik krijg niet echt het idee dat ze de vorige berichten goed doorlezen als je over en weer met ze mailt. Het zijn ook steeds andere medewerkers die terugmailen. Het lijkt een beetje alsof ze het te druk hebben om mijn vraag echt goed te beantwoorden.

Yesssss dat is em!!! Heel erg bedankt voor het meezoeken. Hij is wel erg duur. Zeker als er dan ook nog invoerkosten en btw bij komen. Ik rekende op rond de 200 euro. Is dat een normale prijs voor zo’n band?

Misschien moet ik dat via de mail ook maar eens proberen. Wie weet kunnen ze hem nog leveren. Ga ik proberen! Benieuwd wat hij dan kost. Nogmaals dank.

@seethestars bedankt!! De catalogus komt overeen met de website. Jammer dat ze die band niet meer leveren. Ik vind het de enige juiste metalen optie voor de 356/358. Bij de 356 wordt hij gewoon nog wel geleverd. Raarrrrrrrrrrr :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:!

1 like