Sinn only (Deel 2)

Schitterend duo!

2 likes

Sinn dealer???

Is er een Sinn dealer in Nederland dan?

1 like

Vaessen Juwelier volgens de Sinn site.

2 likes

Edit: Te laat🙈

1 like

Ja maar die doen geen reparaties. In Duitsland wel dus ik moet een keer naar Dusseldorf. Die zijn door Sinn geautoriseerd om namens hen te repareren, ook AR gevulde horloges. Staat allemaal op de site van Sinn, met kleurtjes aangegeven wat ze mogen en kunnen.

Groeten
Rutger

2 likes

Thnx.

Groeten
Rutger

Heb je trouwens kaartjes voor de Gelredome volgend jaar? Ik ga met m’n zoon :love_you_gesture:t2:

Groeten
Rutger

1 like

Maiden?

Nee, maar ik heb ze al keer of drie gezien of zo.

Geweldige band werkelijk.

Prachtig dat je dit met je zoon gaat doen

Mooi horloge, en hortensia’s!

1 like

Maiden jehea, heb ze ook gezien maar zoon van 14 wil naar alle metal bands die komen. We gaan ook naar Rammstein :crazy_face:

Groeten
Rutger

3 likes

Toevallig. Ik ook met m’n zoon. We gaan ook naar Maiden en Rammstein.
Ik ben helemaal geen metal liefhebber maar Maiden wil ik nog wel zien. En Rammstein stond nog op m’n lijstje :joy:
Ik zou zelf toen ik 18 was er niet aan hebben moeten gedacht om met m’n ouders naar een metal concert te gaan hahahaha. En nu ga ik op m’n 55e met m’n zoon. Wel lache.

4 likes

Ik heb Rammstein jaren geleden gezien in Rotterdam Ahoy
Ook geweldig

1 like

Daar was ik ook. Dit wordt m’n 4e keer Rammstein. Super spectaculair!! Dan is Iron Maiden maar een ouwe lullenclubje :laughing:

Groeten
Rutger

1 like

Ik heb ooit bijna met m’n band in het voorprogramma gestaan van Rammstein, toen ze nog redelijk onbekend waren in NL en ze op zouden treden in de Arena (oude Nighttown) in Rotterdam.
Helaas ging hun tour toen niet door… had wel een leuke herinnering geweest.

3 likes

Back to watches with the 356…. :wink:

13 likes

Rammstein :heavy_check_mark:
Iron Maiden :heavy_check_mark:
Sinn :heavy_check_mark:

20 likes

12 likes

Tuurlijk :lying_face:
Als je maar niet stopt… gewoon doorgaan dus
:+1:

Edit, zie nu pas dat er een vrijwel identieke reactie is gegeven.
Als je maar niet stopt dus, dat blijft wel overeind

Hahaha…… prima dan gaan we nog even door. De andere bestelde bandjes hangen nog ergens bij de douane. Vandaar nu toch maar eens een foto van deze combo. Ik moest wennen maar vind het nu super vet. Lijkt een beetje op een WOII horloge.

Wat vinden jullie?

8 likes

Hmmmm, ik twijfel.
Vind de band wel mooi.
Probeerde al op m’n TUDOR, maar is het ook niet helemaal

2 likes