Ik vind dit nog steeds 1 van de mooiste banden die ik ken. Ik heb er 1 op m’n U1 maar ook 1 op m’n vintage Seiko. Ze zitten lekker en ze zijn goed.
Zeg nou zelf, dit is toch een geile combi van Sinn?
Ik vind dit nog steeds 1 van de mooiste banden die ik ken. Ik heb er 1 op m’n U1 maar ook 1 op m’n vintage Seiko. Ze zitten lekker en ze zijn goed.
Zeg nou zelf, dit is toch een geile combi van Sinn?
Ja ik vind hem dus ook vet!! De foto die ervoor heeft gezorgd dat ik hem heb besteld was de onderstaande. Kicken ding!! Maar totaal niet voor in de zomer met een korte broek.
Daar ben ik het mee eens!!
DiModell maakt deze voor Sinn.
Ik heb de mijne via eBay. Zoek op Chronissimo. Een korte(re) versie en die is nog meer dan lang genoeg. Ook nog water-resistant.
Eens. Dit is een najaar-winter ding, mocht zoiets al bestaan.
Er bestaat ook zoiets als de najaarscollectie dus dat moet in horlogeland ook bestaan
Ok. Dan volledig eens.
Ja staat heel vet!! Heb je ook een foto van die van jou met deze band?
Even een droom voor de toekomst, want echt geen budget aangezien de Sinn U1 DS onverwacht werd binnengesleept.
Als ik denk aan Flieger, dan vind ik er twee zeer interessant en wel
de 358 DS. Vind ik optisch interessanter dan de zwarte en blauwe.
En de Hanhart (Steve McQueen) 417 ES
Mooi hoor!! De 358 DS vond ik te druk. De wijzerplaat is van zichzelf al vrij druk en met die geborstelde achtergrond werd het voor mij te veel. Maar je hebt met zo’n ding wel wat unieks. De band die daarop zit is de grijze variant van die ik ook heb. Mooi ding!
Wijzerplaat is wel veel ja, dat klopt.
In combinatie met die grijze canvas zou ik zelf nooit doen. Veel te grijs samen. Bruin past beter.
En die Hanhart? Wat vinden we daarvan?
Tuurlijk wel. Het is watervast leer
Zie je…… En zo leer je dus elke dag wel weer wat. Morgen maar eens proberen hier achter in de sloot.
Dik!!
Prachtig
Mooi man!
Pfft, zit nu al 6 weken te wachten op mijn EZM3. Zou het kunnen dat Sinn prioriteit geeft aan klanten die direct bij hen bestellen? Heb namelijk bij de dealer Uhrinstinkt besteld…
Maar even een plaatje van mijn andere Sinn dan maar:
Ff een plaatje om je zoet te houden…
…succes met wachten, daar ga je geen spijt van krijgen.
Groeten
Rutger
Ik hoop zo dat ze die 417 ooit nog eens in 38mm (of 37 is ook geweldig) en een fractie platter gaan knutselen.