Erg mooi ding dit. Wat ik grappig vind is dat ik zo gewend ben dat de kroon op de 3 uur “hoort” dat ik het iedere keer zo raar vind lijken als hij op 9 uur zit. Het zorgt er bij mij zelfs voor dat ik horloges met kronen op 9 onbewust niet als koop kandidaat zie. Dit terwijl het dus wel een heel mooi horloge kan zijn.
Klinkt dit bekend? En wen je snel aan de kroon op 9 uur?
Okay, ik ben al een tijd aan het broeden op een Sinn chrono naast mijn UX. De usual suspects zijn allemaal voorbij gekomen, maar deze gaat het waarschijnlijk worden:
Ik doe even kort mee met het off topic onderwerp. Ook hier liggen tickets te verstoffen voor o.a. Rammstein. Laatste keer in de Kuip gezien tijdens de hittegolf en ervoor op Pinkpop. Elke keer weer fantastisch!!!
Denk het ook. Het is eigenlijk ook onverantwoord om niet de tijdzone van F1 races op andere continenten om de pols te hebben. Ik snap niet hoe ik het zonder überhaupt heb uitgehouden
Maar eens kijken wanneer we een weekendje naar Frankfurt kunnen
Proficiat trouwens met je knappe aanwinst. Ik hoop dat iemand zo een bandje heeft liggen, maar ik vrees dat je ze niet zo vaak zal vinden. Op Chrono24 bijvoorbeeld zijn ze behoorlijk aan de prijs!
Zorg ervoor dat je dan een band voor de 103 koopt.
Een stalen band van bijvoorbeeld de 104 ziet er exact hetzelfde uit. En dat is ie ook. Maar de endlinks passen niet, die zijn platter op de 103.