Sinn only (Deel 2)

Erg mooi ding dit. Wat ik grappig vind is dat ik zo gewend ben dat de kroon op de 3 uur “hoort” dat ik het iedere keer zo raar vind lijken als hij op 9 uur zit. Het zorgt er bij mij zelfs voor dat ik horloges met kronen op 9 onbewust niet als koop kandidaat zie. Dit terwijl het dus wel een heel mooi horloge kan zijn.

Klinkt dit bekend? En wen je snel aan de kroon op 9 uur?

Okay, ik ben al een tijd aan het broeden op een Sinn chrono naast mijn UX. De usual suspects zijn allemaal voorbij gekomen, maar deze gaat het waarschijnlijk worden:

De Sinn 103 TI UTC IFR. Enige twijfel is nog de tweede tijdzone, die feature kost €500 extra, ik heb er geen bal aan, maar ik wil hem toch.

Rationeel niet te verantwoorden maar ik voorzie dat ik er spijt van ga krijgen als ik hem niet neem :grin:

19 likes

Super gaaf ding!!

Niet twijfelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Iedere keer als je dan de GMT voorbij ziet komen denk je: kak!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Doen !!
En je kunt de UTC wijzer verbergen onder de urenwijzer en dan zie je er niets van.

2 likes

Voor het geval dat ik nog geen drogreden heb weten te verzinnen om hem rationeel te verantwoorden? :grin:

4 likes

Wij zijn hier om te helpen :rofl:
Je verdient het !

2 likes

Kom op Zarkie, 500 ballen extra EN je kunt hem nog verstoppen ook. What`s not to like.

2 likes

Doen
Doen
Doen
Doen
Doen
punt

1 like

Ik doe even kort mee met het off topic onderwerp. Ook hier liggen tickets te verstoffen voor o.a. Rammstein. Laatste keer in de Kuip gezien tijdens de hittegolf en ervoor op Pinkpop. Elke keer weer fantastisch!!!

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Denk het ook. Het is eigenlijk ook onverantwoord om niet de tijdzone van F1 races op andere continenten om de pols te hebben. Ik snap niet hoe ik het zonder überhaupt heb uitgehouden :thinking:

Maar eens kijken wanneer we een weekendje naar Frankfurt kunnen :grin:

4 likes

Spectaculaire band

1 like

Over banden gesproken: ik zoek nog een stalen Sinn band voor mijn nieuwe aanwinst

Sinn 103 st

12 likes

Je kan bij Sinn zelf eentje bestellen, kost je €230 zonder verzending. Ik neem aan dat je deze band bedoelt?

9 likes

Jazeker die band!

Ik hoop dat iemand het heeft liggen en er vanaf wilt…

2 likes

Proficiat trouwens met je knappe aanwinst. :wink: Ik hoop dat iemand zo een bandje heeft liggen, maar ik vrees dat je ze niet zo vaak zal vinden. Op Chrono24 bijvoorbeeld zijn ze behoorlijk aan de prijs! :astonished:

2 likes

Zorg ervoor dat je dan een band voor de 103 koopt. :+1:
Een stalen band van bijvoorbeeld de 104 ziet er exact hetzelfde uit. En dat is ie ook. Maar de endlinks passen niet, die zijn platter op de 103.

2 likes

Ik krijg de 203 maar lastig op de foto, glas weerkaatst lekker.

8 likes

Ik vind hem akkoord zoals hij is :grinning:

Dit is een topper.

Die UTC doet maar één keer pijn en daarna elke keer fijn.

1 like