Sinn only (Deel 2)

Lijken wel de verkeerde springbars te zijn. Heeft de kast van de 857 geen drilled lugs?

Jawel. Ik heb al geprobeerd om ze eruit te drukken maar lukt me niet.

Het zal toch zo moeten gebeuren.

Indrukken van de pushpin via de lughole, neerwaartse druk blijven uitoefenen, tool langzaam terughalen?

Dat gaat toch niet lukken met drilled lugs, het zal via opening aan de zijkant moeten. Tenzij er verkeerde pushpins in zitten, dan ben je de bok.

Ik doe het altijd zo :sweat_smile: zijn kraagloze pushpins heh

Dat bedoel ik met lughole, lullen we niet langs elkaar heen?

Ik heb het even uitvergroot maar vind die pushpins er niet bepaald fris uitzien, alsof daar al flink mee gekloot is.
Mijn Damasko heeft ook drilled lugs maar de pushpins ( orgineel Damasko ) hebben wel een kraagje.

Ik probeer inderdaad in te drukken , dan komt ie een stukje los, maar dan lukt de andere niet meer

Ik ga er van uit dat de band nog nooit is los gehaald dus originele pins hebben.

Hmm ….
Misschien door mij al :smirk:

Via het gat in de kastpoot? Want het lijkt erop dat je hier zit te wroeten

afbeelding

Auw :sweat_smile:

1 like

Dan zul je ze moeten vervangen, de pins voor stalen banden zijn overigens vaak andere dan voor leer of rubber banden.

Hou je het horloge in de andere hand terwijl je met je duim druk blijft houden op de bandaanzet? Zo zorg je dat de ene kant los blijft zodat je de andere kant kan losdrukken.

Ja dat probeer ik wel inderdaad.
Maar het lukt echt niet.

Ik heb het via de buitenkant geprobeerd en via de binnenkant. No luck.

Dit is mede een reden dat ik stalen banden haaaat!!! :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Dan zou ik het voor nu maar even laten en hulp inroepen bij een juwelier of zo :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat jij meisjes handen nodig hebt. :smiling_imp:

1 like

Hahahahah ik ga de overbuurvrouw wel ff vragen. Die is ook nog fotomodel dus dat is mooi meegenomen. The whole package :joy::joy::joy:

2 likes

YESSS!
Dat is 1

2 likes