#fliegerfriday
Vanochtend maar weer eens opgewonden.
Begin jaren ‘90 Sinn 103, deze heeft nog een 212xxx serienummer ipv 103xxx
Nog steeds op leer terwijl ik wacht op de h-link bracelet. Ik moet zeggen dat het me best goed bevalt zo
Maar wat gaat deze fantastisch zijn met de h-link!!!
Absoluut. Vraag me alleen af hoe lang dat gaat duren. De communicatie van Sinn uit gaat niet echt snel moet ik zeggen. Maar we wachten geduldig
Nee ik heb ook slechte ervaringen met de communicatie met Sinn. Maar toen de bandjes eenmaal verzonden waren, had ik ze de volgende dag in huis.
Dat klinkt dan wel weer goed😄
Wat vind je van de dikte van de kast ?
Prachtig horloge!
Ciao
Rutger
Voor waar ik van hou helemaal prima. Horloges waar ik warm voor loop zijn de wat grotere toolwatches. 40-44mm diameter, 12-16mm dikte. Daar past de 358 perfect tussen. Hij staat op de Sinn website als 15mm. Een gedeelte daarvan is echter ook de saffier. De overige dikte wordt doordat het horloge meerdere lagen heeft optisch verkleind. Het horloge oogt, draagt en voelt totaal niet zoals de afmetingen doen geloven.
(Sorry voor het slechte licht)
Hou op, schei uit……. Nog even en ik moet weer gaan kijken welk horloge eruit moet om deze aan te schaffen .
Exact mijn voorkeur.
Die 358 past inderdaad perfect (tussen mijn andere sinnetjes).
Het budget past nu even niet.
En ik wil er niks uitdoen.
Het is een prachtig horloge werkelijk
Idem hier, met 17,5 cm pols neig ik nu veel meer naar de 40-46mm horloges. 36 mm kan prima maar is gewoon te ‘ielig’ voor mij. 38/39 kan nog maar dan moet het een dik (hoog) horloge zijn…
Voor mij ook minimaal 42mm. Ik vind kleiner gewoon niet bekken. Afdeling dames horloges.