Sinn only (Deel 2)

Ook weer een Sinn hier

23 likes

Wil mijn ongedragen Sinn UX verkopen is dat een juiste beslissing of krijg ik weer spijt van :kissing:

En dat vraag je in dit topic? :sweat_smile: Wat zou je er voor in de plaats halen?

1 like

Je krijgt spijt.

Nog een foto dan maar :stuck_out_tongue_winking_eye: ….

16 likes

Oef, die 857 heeft wel te lijden gehad.:smirk:

1 like

Voorlopig nog niets.

Lelijk ding joh…… ik neem hem wel van je over voor de helft. :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Tja, ik heb een platte pols die breder lijkt, ben verder zowel breed als vet, en heb redelijk grote handen. Toch ga ik voor kleiner. Misschien is het doodgewoon een smaakzaak.

:joy::joy::joy:

Dat is denk ik een terechte conclusie!!

1 like

Weer een NA, weer een sinn chrono. Mooie set zo. Mijn 203 net weg voor onderhoud was een leuke foto geweest met z’n drieën. De ezm3 mag met pijn in m’n hart weg. Iemand hier toevallig interesse voor ik hem in het blauwe zet?

12 likes

Mooie aanwinst zeg. Geniet ervan. Heb je die h-link al op de EZM13 proberen te zetten? Ik las hierboven dat de 103 en 104 niet verwisselbaar zijn, ik vraag me af of dat bij uw set hetzelfde is.

1 like

Nog niet geprobeerd. Maar aangezien de ezm13 wat dikker is en ook dikkere lugs heeft denk ik niet dat het gaat passen.

1 like

Wat een gave chrono zeg! Ik zou hem op staal zetten! Wordt het een dikke toolwatch van.

2 likes

Vind ik ook. Lees je mee @DeanM32 ? complimentje voor uw NA :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Aha :grinning_face_with_smiling_eyes:. Bedankt @SSFS, stalen band ga ik binnenkort bestellen!

1 like

Comfortabel met erikasoriginal.
Ik vind die bandjes heerlijk met warm weer.

13 likes

Wat een beauty! Zit te twijfelen (Niet in het echt te bekijken ergens in de buurt en dus foto’s en filmpjes bekijken…) tussen de A of de I… vandaag denk ik de A… gister dacht ik de I. What to do???

1 like

Ik heb destijds voor de a gekozen omdat deze toch wat ruiger is. En omdat ik getallen op een dial wel leuk vind. Het was mijn eerste automatisch/duurder horloge.
Momenteel ben ik misschien wel klaar om weer een stap hoger te zetten en voor een Omega Speedmaster te sparen. Maar als ik dan foto’s zie van de Sinn 356 dan vind ik die eigenlijk mooier dan een Speedmaster. :astonished:

1 like

Mooier dan een Speedmaster is niet zo heel moeilijk. Dat is de chrono met het saaiste uiterlijk wat ik ken.
Ik snap helemaal de ophef niet zo.