Sinn only (Deel 2)

Sterkte !

1 like

Dank jullie

10 likes

Oef dat was een harde ondergrond waar je op viel :grimacing:!

Ja, droeg helm en heb schaafwonden, ook mijn wang en kin

3 likes

Sterkte!

1 like

Poeh. Beterschap!

Reed je op zo’n snelle elektrische fiets?

1 like

Oei dat is heftig, beterschap.

1 like

Sterkte man!

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Traditionele fiets, helling af gereden zeer slechte weg eigenlijk voor tractoren.
Beton, modder, groeven,

Ben stuk geschiedenis kwijt, gelukkig dame die het zag en vrouw gebeld.

1 like

Sterkte. Ik wil niet vervelend doen, maar het toont nog maar eens aan dat je beter zonder horloge kunt fietsen. Heb ik destijds ook aan den lijve moeten ondervinden. De Sinn zou ik gewoon zo laten en blijven dragen als ie nog goed loopt.

Edit: helm uiteraard wel vervangen.

2 likes

Jeetje! :scream:

Heel veel sterkte. En een horloge is niet zo belangrijk als je gezondheid. Het is shit dat ie er zo uitziet, maar je kunt het ook zien als een litteken in je leven, als herinnering dat je geluk hebt gehad dat het erger had kunnen aflopen.

En wij Nederlanders hebben als fietsland altijd een afkeer gehad van helmpjes (“je bent toch geen mietje, met je helm op” is standaard) maar je hoofd raakt bijna altijd de grond. En dan ben je blij dat je m op had.
Ik denk er ook hard aan om er 1 aan te schaffen.
Eerlijk gezegd zou ik het toejuichen als het ooit een verplichting zou worden, al is het alleen maar bij e-bikes.

1 like

Die helm kan in de vuilnisbak, of als reminder, ik ben blij dat die er was

Sinn is ook reminder, kan trouwens niet esthetisch opgekalfaterd worden door die tegiment case

1 like

Met die logica kun je net zo goed stoppen met fietsen. Horloges gaan niet boven alles…

Ik wens je een spoedig en volledig herstel @klongy!

1 like

Snap niet wat je daarmee bedoelt? Een blok staal rond de pols kan gewoon voor veel zwaardere blessures aan de pols zorgen bij het vallen. Jaren terug viel ik aan een nat rondpuntje, waarbij mijn horloge de val opving. Gevolg was dat ik een half jaar pijn aan die pols had bij het fietsen op de fijne vlaamse ardennen wegen. Nu kan je beweren het horloge de pols net beschermde, maar daar geloof ik niet in.

Ouch, sterkte!

8 likes

Que? :thinking:

1 like

:point_up: Zoiets.

Ah gevallen op een nat wegdek.

Correct

1 like