Sinn only (Deel 2)

Sterkte en beterschap! Hopelijk is komende nacht minder pijnlijk.

Oh man! Buitengewoon vervelend.

Sterkte met herstel!

Voor ā€œgevaarlijkeā€ activiteiten draag ik een G-Shock.
Die zijn ervoor bedoeld en gaat het mis schrijf je hooguit een paar tientjes af.

1 like

Snap ik, en dat doe ik ook voor brut metaalwerk. Ik denk dat ik mis begrepen ben. Het ging me niet om hoe het horloge uit de val komt, maar om hoe de drager eruit komt. Een horloge dragen maakt schade aan de pols waarschijnlijker volgens mijn ervaring.

4 likes

Ik ben het met je eens. Dit soort sporten doe je beter zonder horloge of met een klein plastic exemplaar.

1 like

Incoming! Kleine teaser. Eens kijken hoe lang het nu duurt voordat iemand heeft geraden welke het is :smile:
3939f592-d183-4659-82cd-e02bbef6c410

7 likes

Mooie 356 moet het zijn!

1 like

Wat een pechā€¦ ik hoop dat je snel zult genezen/herstellen ! :pray:

1 like

Hij is al genoemdā€¦ Zodra hij binnen is zal ik het onthullen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

:point_up:denk ik ook. Het gebrek aan FLIEGER en de minuutenwijzer veraad het.

2 likes

Ik ben het met je eens wat dat betreft: hard materiaal in en om het lichaam maakt het vaak niet beter. Maar fietsen is (mijn interpretatie in dit geval) nogal een huis tuin en keuken activiteit - daar zal vast de misvatting inzitten.

Enfin, niet nodig om meer woorden aan te wijden.

Sinn on!

2 likes

Eindelijk binnen. Snel een fotootje gemaakt, het was inderdaad een 103. Ben er erg blij mee, dat plexiglas is toch heel anders dan het saffier dat ik gewend ben. Goed geraden mensenšŸ˜

17 likes

na een tijdje geen Sinn meer gehad te hebben kon ik de U50 vandaag niet laten liggenā€¦
ik had er al een paar keer online / youtube naar gekeken en toevallig kwam ik een sinn dealer tegen waar ook nog precies de uitvoering lag die ik het liefste had :yum::+1:.

22 likes

Erg mooi! Tegiment uitvoering?

1 like

Ik droeg gelukkig een MN band, deze is elastisch en voorkwam meer wonden vermoed ik.

1 like

Veel plezier ermee!

Ook veel plezier ermee. Gek dat je deze relatief weinig tegenkomt.

3 likes

ik lees op de site dat ze een langere levertijd hebbenā€¦ weet het verder ook niet.
het leek me leuk, deze dial met wijzers in een 556 maar goed die bestaat niet :grimacing:.

1 like

thnx, nee ā€¦ hoeft van mij niet voor de extra prijs, ben best zuinig op mā€™n klokkies :grimacing:

1 like

Topper!

Geniet ervan!

1 like

Veel plezier ermee! Mooie klok

1 like