Sinn only (Deel 2)

Dat ziet er inderdaad niet zo fraai uit. Ik hoop dat het herstel voorspoedig verloopt. Zelf fiets ik ook graag, maar behoor tot het eigenwijze soort dat nooit een helm zal dragen. Nu rij ik op een “sturdy” reisfiets i.p.v. een racemachine, maar zonder klimmen ben ik gemiddeld ook boven de 25 km/u onderweg. Gelukkig nog nooit onderuit gegaan en hoop ook dat zoiets me bespaard zal blijven. Nogmaals sterkte!

op voorhand zag ik oa de volgende foto voorbij komen …

ik heb in de afgelopen jaren 2x de UX / UX-GSG gehad… en toen beviel die maat prima.
Daardoor lijkt door de foto hierboven de U50 bijna een dames-maatje :thinking:

tot je de 41mm U50 om de pols slingert , dan snap je na een tijdje niet meer dat er zelfs een grotere maat dan deze op de markt is , en dan hebben we het nog niet eens over de U212 :zipper_mouth_face:


mijn pols heeft een omtrek van ongeveer 18,5/19cm…

zo zie je maar (ik praat voor mezelf) dat de mode-maten sinds 15jaar geleden groter en groter …gelukkig op z’n retour is .

5 likes

Voor mijn 19,5cm pols was zelfs de U1 wat aan de kleine kant.

Zo zie je maar dat iedereen een ander maatje horloge wil.
Ik ben blij dat er toch nog merken zijn die 42+mm uitbrengen.

2 likes

yep keuzes genoeg, …
ik heb jaren geleden ook breitling super avenger en navitimer world gehad
(dus beste maten), het ging op zich goed maar ik denk dat alles ook snel went en tussen de oortjes zit :wink::+1:

2 likes

Ik vond de U1 voor mij helaas ook altijd te groot, ondanks dat de U1 (en U50) kleiner dragen dan je zou verwachten op basis van de diameter.

Minstens zo belangrijk is het verschil in dikte: 14.7mm voor de U1 en 11.2mm voor de U50. Dat scheelt nogal!

Nu heel blij met de U50.

2 likes

Mee eens.
Ik heb ondanks een kleinere pols ( maar ik ben wel 1.95) besloten dat een “groter” horloge beter bij mijn proporties past. Een een U1, UX etc misstaan niet.
En als een ander dat wel vindt…

Nou en?

2 likes

Zie ik daar een schroef zitten in de behuizing waarlangs de olie ingespoten word? Mijn UX is op stalen band en die is niet zichtbaar.

1 like

Topklok

1 like

Heel veel sterkte man man wat n drama

Ik las op watchuseek een item dat Sinn met nog een nieuw model (kan ook een nieuwe kleur zijn voor een bestaand model) komt, en wel op 1 oktober. Iemand al iets meer opgevangen? Of is het slechts een gerucht…?

1 like

U50 met andere wijzerplaat? Blauwe zoals de U1 (durftehopen)

Was een lastige keuze enkele maanden terug, maar ik heb er geen spijt van. De zwarte kast maakt het juiste bandje vinden wel wat lastig.

13 likes

Dat doe je dan wel goed. Ik heb hem meerdere keren voorbij zien komen en nog geen een keer gedacht. Wat zit daar een lelijk bandje op :wink:

1 like

17 likes

Zwart kan toch bijna alles wel hebben qua kleur???

1 like

Bwa, vind ik niet hoor. Donkerbruin en zwart vallen al af door gebrek aan contrast, en het khaki groen vond ik ook geen super combi.

1 like

16 likes

oei, weet van niks.

Misschien komen ze daarmee in Dusseldorf met de beurs?
Ik ga er naartoe, dus ben heeeeel benieuwd.

al heb ik eigenlijk mijn Sinnen gezet op de Hanhart 417

1 like

Ook een U50 hier. De SDR. Ook een prima nato swapper.

12 likes

22 likes