Sinn only (Deel 2)

26 likes

22 likes

Mooi op staal!

1 like

Sehr Schön!

1 like

En dan zie ik de 556 i b weer op de pols van een ander en vind ik hem weer zo mooi.
En toch hak ik steeds de knoop niet door. :thinking:

2 likes

Foto van vorige week, vlakbij het meer van Iseo:


De EZM2 Hydro bleek een perfect vakantie horloge :slightly_smiling_face:

21 likes

Ook nog IN het meer geweest dan? :crazy_face:

2 likes


Vintage….

19 likes

Wat een prachtding blijft het toch

2 likes

Topper inderdaad!

2 likes

Beetje ingedoken hoe (en waarom) dat hydro werkt, maar wat een fraai aanzicht is het zeg!

1 like

‘t Is herfst, ‘t is herfst… Tijd voor leren bandjes!

14 likes

Ik vond de plaatjes het mooiste aan het eigendom. In 3D vond ik hem (toch) minder aantrekkelijk - weet niet echt waarom…

1 like

13 likes

Hi allen! Ik ben al langere tijd op zoek naar een afstudeercadeau en mijn ogen zijn momenteel gericht op twee horloges. Een Citizen Solar Drive One Flagship en een Sinn 556i op stalen band.

De Sinn wil ik graag in person zien om het gevoel/draagcomfort te ervaren (heb nog geen Nederlandse dealer gevonden?), dus vandaar de vraag of iemand in de regio van Amsterdam in het bezit van een Sinn 556i is waar ik binnenkort een kijkje kan nemen? Thanks!

Dag @stans! Ik kan je helaas niet verder helpen met een 556i, ik kan je alleen doorverwijzen naar een review van @Spectre:

Ik ben niet bevooroordeeld, maar de Sinn lijkt me de meest veelzijdige keuze! In het echt is het ook een supermooi horloge :grin:
Groet,
Kristof

2 likes

Ok, mss ben ik wel enigszins bevooroordeeld… Sinn is gewoon een leuk merk!

10 likes

De Sinn 556i is een super allrounder die ik je zeker kan aanbevelen. Ik heb hem alleen helaas niet meer in bezit, dus ik kan je daar niet mee helpen.

Blijft mooi… hier mijn oude Sinn:

11 likes

Sinn is echt tof.
Aanvankelijk dacht ik alleen de 104 voor mijn collectie aan te schaffen, maar inmiddels zijn het er 4.
De 556 (blauw) staat al heeeeel lang op mijn lijstje, maar uiteindelijk nog niet toegeslagen.

Veelzijdiger dan een 556 voor zowat alle gelegenheden ga je het niet vinden.

3 likes

Ik heb de 556a, zelfde model, alleen andere plaat en wijzers. Is echt een tophorloge, draag deze regelmatig en nog geen seconde spijt gehad van de aanschaf. Sinn bevalt zelfs zo dat ik een tweede Sinn heb aangeschaft…

En nummer twee:

13 likes