Sinn only (Deel 2)

Is ie al verkocht? Hmmm balen. Ik ben benieuwd wie hem heeft gekocht :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

:joy::joy::joy::joy:

Maaruh, een goeie ErikasoriginalMN strap voor de zomer is best ok. :blush:

1 like

Af en toe eens invallen voor een ander team is natuurlijk prima. Winnen zij ook eens :stuck_out_tongue_winking_eye:

hier ook gewoon een doos met natos in huis hoor :wink:

1 like

bedankt nog trouwens :wink:

21 likes

Haha. Mooie aankoop. Hoe draagt ie in werkelijkheid?

Super gaaf! Draagt lekker! Mooi formaat. Echte toolwatch. Helemaal mijn ding. Het enige dat ik bij deze merk (en dat is net zoals mijn 358 die ik eerder had) is dat de rotor van het uurwerk af en toe bij bepaalde handbewegingen als een gek gaat spinnen. Je voelt en hoort hem dan draaien. Verder geen enorm probleem ofzo. Maar dat is het enige dat me bij deze (en de 358) opviel.

Super blij met deze aankoop.

2 likes

Schitterend! Lekker 36 mm en relatief zeldzaam. Alleen die prijzen :confused:

1 like

Das idd wat de valjoux 7750 doet. Heb ik ook in de 756. Die miyota’s 8203 doen dat ook. Vind het wel grappig.

2 likes

Mooi hoor! Proficiat!

1 like

Eens! Dat rammelen en ratelen geeft me het gevoel dat er iets gebeurt daarbinnen.
Hou ervan!

2 likes

Feli! Geniet ervan! tophorloge!

1 like

Ben nog steeds heel blij met deze. In het echt net zo mooi als op de fotos

26 likes

Super blij met de NA. Wel grappig om te zien dat de werkelijke kleur van de chrono wijzers niet op de foto te krijgen is. Het is een knal oranje. Erg mooi. Op de foto’s lijkt het bijna altijd of de kleur is verweerd

21 likes

Ik had altijd gedacht dat ze echt rood waren.

1 like

Ja dat idee had ik ook altijd. Bizar hoe het bijna onmogelijk is om kleuren via internet foto’s te bepalen.

Is me ook nog nooit gelukt met blauwe horloges. Die zijn altijd anders blauw in het echt dan dat ik had verwacht.

1 like

Heel cool, geniet ervan! :+1:t4:

Mooie uitgebalanceerde wijzerplaat. En die met deze band is het een prachtige combinatie.

1 like

Zeer mooi

Forgive me, for I have Sinn-ed.

Na een moeilijke afweging tussen een nieuwe Sinn en wel de 358 of de Hanhart 417ES is zojuist de keuze op de laatstgenoemde gevallen.

Sorry allemaal.

Als boetedoening moet ik nu wel wachten tot ongeveer mei 2022…

3 likes

Dat is mooi lang. Genoeg boetedoening lijkt me :joy:

1 like