Sinn only (Deel 2)

Haha. Misschien is dat wel het geen mij tegen houd om er een aan te maken. Bang voor de rabithole. Dat en het fijt dat ik geen woord Duits kan natuurlijk. :sweat_smile:

1 like

topperrrrrr!

1 like

Sweet!

Geniet ervan!

1 like

Uit ervaring kan ik zeggen, dat je met Engels ook best terecht kan daar. :see_no_evil:

1 like

:shushing_face: Ik begin er niet aan. Het gaat me nu al te snel. :grimacing:

2 likes

Dat is snel :grin: gefeliciteerd, tevreden met de afhandeling van die jongens? Aanrader?

2 likes

Bedankt man.

Absoluut. Een pak goodies bij gekregen, en de communicatie verloopt vlekkeloos. En inderdaad, verschrikkelijk snel in huis.

2 likes

De zwarte plaat 104 bij seriouswatches besteld.
Uur geouwehoerd met de eigenaar en zeer goed geholpen zoals altijd!

Hoop goodies erbij gekregen !!

14 likes

:+1: :+1: :+1:
Bij mijn laatste bestelling bij Sinn zelf, had ik gevraagd of ze iets van merchandising konden missen.
Er zat toen 1 (één) sticker bij het horloge :smiley: Droge Duittsers

Veel plezier met de 104 !

3 likes

Thnx!

Blij met de mok en ook het Sinn boek.

Zeer gul weer van seriouswatches.

1 like

Haha. Ik kreeg deze week net hetzelfde pakket. Enkel het horloge was anders :stuck_out_tongue_winking_eye:
Waarom ook de 104 in zwart? Je had toch net de witte gekocht?

1 like

Feli!

En bofkont! Toen ik bij Sinn in Frankfurt mijn EZM13 afhaalde kreeg ik niet eens een pet.

Mooi! Geniet van je klok!

Bijzonder. Ik krijg altijd alle merchandise mee dat
ik leuk vindt

1 like

Ik had de witte bij Harvey store gekocht omdat ze geen zwart hadden. Toen in de tussentijd vorige week kwam seriouswatches ineens ermee dat ze Sinn aanboden!!
De witte is dus terug naar harveystore en mijn centen gegund aan seriouswatches :slight_smile:
Had ook liever de zwarte plaat.

3 likes

Ff uit nieuwsgierigheid ook een ingevulde officiele Sinn garantiekaart?

1 like

Op de site staat dat ze officieel dealer zijn. Zal toch wel dan.

1 like

Jip. Ingevuld en wel.

1 like

Zeker! Ze zijn nu officieel dealer, ze zullen straks ook alles in de showroom hebben vanaf volgend jaar zodat je de sinn’s kan bekijken.

2 likes

Ik heb het nagekeken en voor Sinn klopt het. Echter Serious Watches claimt officieel dealer te zijn van o.a. Alpina en Orient(star) maar is dit niet. Vandaar mijn vraag.

Mooi om te horen dat ze bij Seriouswatches binnenkort het courante gamma zullen hebben van Sinn.
Gezien dat ze nu al 80,- verzendkosten vragen naar BE/NL, dat vind ik er toch een beetje over…

1 like