Sinn only (Deel 2)

De service door UPS is wel goed. Besteld in Frankfurt en echt de volgende dag in huis.

Maar ja, nu het 80 euronen goedkoper kan en seriouswatches een prima adres is, is het wel een no-brainer.

2 likes

Heb mijn 556A ook online besteld en als de weerlicht ontvangen, maar vorig jaar was het 50,- € verzendkosten. Dat vond ik toen al aan de prijs.

2 likes

Mijn 556 en 104 bij Sinn zelf gekocht en had toch geen enkele binnen een week in huis hoor. Vind ik ook zo erg nog niet maar de 80 euro tegenwoordig en de goodies maakt dat mijn volgende nieuwe Sinn weer van SW zal komen.

2 likes

Ik moet even contact opnemen met Sinn, ik had net de kroon in mijn handen, stift is gebroken van mijn 903 ST BE. Er zit niet 4 jaar garantie op die horloges of wel? :grimacing:

Volgend mij 2 jaar. Niettemin is dit wel apart dat de stift na 4 jaar breekt. Zou er toch een mailtje aan Sinn over sturen…

2 likes

5 likes

Pfff, dit is niet tof.

1 like

SW is gewoon officieel dealer van Orient/OS. Staan ook op de site van de distributeur: https://www.weiszgroup.com/storelocator

2 likes

Prima toch, dat waren ze niet. Garantiebewijzen van Orient werden om die reden nooit ingevuld. Ze gaven enkel hun eigen garantie.

Goed dat dat verandert is

Geen idee hoe je daar bij komt, want het klopt niet. Wellicht in de war met een andere dealer?

Nee, vrij zeker want in het verleden daar gekocht. Maar dat doet er nu niet meer toe.

Deze week mijn vierde Sinn aangeschaft. Tijd voor een collage :nerd_face:

31 likes

Mooi kwartet! :+1:

1 like

Ik heb het eerder voor de bovenste 2 van je collage.

1 like

Bedankt Tobias.

Ik begrijp daaruit dat je het minder voor het design hebt van de 104 en 105 :sweat_smile:. Die hebben minder het flieger DNA, maar de kast zijn echt waanzinnig. vandaag geen zin in woord mopjes :shushing_face:
Voor mij is de 556 nog steeds mijn favoriet. Die zal nooit weg gaan.

WaanSinnig.

Sorry ik weet dat hij slecht is :rofl:

2 likes

Jij maakt hem dus gewoon wel :joy:

1 like

Heel mooi stel!

1 like

Mooie verzameling Sinn’s

Denk er net zo over, draag hem 16/7 en krijg steeds meer waardering voor de 556

1 like

Echt he? Bijna de definitie voor HET dagelijks horloge.