Dat geeft een horloge net karakter! Zeker een toolwatch als Sinn. Maar om meteen in de tuin te vliegen met je nieuwe horloge, is voor mij toch iets te moedig
Dan zou ik gewoon genieten van zoals ie is en er verder geen fratsen mee uit halen. Wat @Colnago zegt; gewoon dragen en krasjes voor lief nemen.
Whoooow ,mooi zo
Sinn zijn naar mijn idee echte toolwatches. Die matte look vind ik dan ook echt goed passen bij de 104. Dat vind ik ook zo gaaf aan die van mij.
@SSFS Deze is inderdaad knap! Mooi horloge, en in het zwart eigenlijk de versie die ik nog wel overweeg. Alleen zo moeilijk te vinden…
Guinand heeft trouwens de series 60, dat is eenzelfde horloge, maar dan niet volledig mat, ziet er niet uit…
Hoe zit dat eigenlijk met Guinand? Ik zie wel meerdere modellen van ze die ze gelijk hebben lopen met de Sinn catalogus. Geloof ook de 103. Werken ze samen zoals dat ook het geval zou geweest zijn met Heuer en Sinn destijds?
Sorry dat dit een beetje lui overkomt, maar hier staat de geschiedenis van Guinand, waar inderdaad ook een samenwerking mee is geweest. En dan zeker ook de overstap van Helmut Sinn niet te vergeten in zijn laatste levensjaren. Ze hebben best wel interessante modellen die Sinn niet heeft, alleen zijn ze wat ‘klassieker’.
Er staat er nog 1 in het blauw.
Bedankt voor de link. Interessant artikel.
Ik weet het, die heb ik al vaak gezien. Maar ik vind de witte subdials niet zo mooi. Als ze deze nu zwart hadden gemaakt, dan was ik verkocht!
Zitten wel goed qua prijs voor wat je krijgt.
Weten jullie een goede shop waar je de sinn banden kunt bestellen zonder die idioot hoge verzendkosten van sinn zelf? Ik wil erg graag de rubberen band voor mijn 144 erbij voor de afwisseling.
Net even gekeken maar seriouswatches heeft ze niet.
Wat een lelijk ding zeg!
Even mailen. Ze kunnen er wel aan geraken.
Een beetje ongekend en onbemind denk ik. Ze moeten zeker niet onderdoen in kwaliteit en qua prijs zijn ze inderdaad niet slecht. Een beetje zoals het Sinn van vroeger was. Als ik nog eens Frankfurt ben ga ik zeker ook eens langs hun showroom. Lijkt me zeker de moeite! Alleen zien dat ik dan mijn Sinn niet aan heb op dat moment
Natuurlijk! Dit is toch Sinn-only? Nu missen we wel dat leuke gele accent
Leuke foto van een klassieker!
Thanks voor de tip! Je had gelijk. Ze kunnen eraan komen. Maar wat een bedrag zeg…… 230 euro voor de rubberen band met rvs sluiting. 330 voor de dlc. Echt bizar veel geld. Ik ben nu aan het doorvragen of alleen de band kopen (die 70 euro kost) icm een goedkopere sluiting ook kan.
Serious watches: super vriendelijk, behulpzaam en snel reagerende gasten. Nu al 2x binnen een uur reactie gekregen.
Vind ik ook. Scheelt niks of je de stalen band of de rubber band koopt bij een nieuwe 144. Sinn is daar uiteraard niet alleen in. Ook Doxa werkt op die manier.
Ik heb de zelfde ervaring. Zal er in de toekomst nog wel eens iets aan de haak slaan.
Goed beschouwd is door de directe bemoeienis van de oude heer Sinn Guinand meer Oer-Sinn dan de huidige Sinns.