Sinn only (Deel 2)

Dit blijft toch een lekkere beater.

15 likes

Topper!

De F vind ik eerlijk gezegd nog cleaner vanwege ontbreken van de cijfertjes.
Heb de F en deze overwogen vanwege de tool-uitstraling die ik helemaal top vind, maar met een EZM13 teveel overlap.

Maar hoe dan ook, dit is een superlklok!

2 likes

Dank! Ik snap je redenering. Voor mij is de F wat te ‘kaal’. Was ook de reden dat de 104 het bij mij niet heeft volgehouden, maar is een kwestie van smaak natuurlijk.

EZM13 is ook helemaal top!

Als ik ‘sobere’ indices wil, pak ik deze. Daar vind ik het juist weer heel goed passen bij de wijzerplaat. :blush:

12 likes

Gek. Ik heb dit horloge, en heb de plaat nog nooit zo grijsig gezien.

1 like

Grappig. Binnen zie ik hem regelmatig zo, maar het gaat van egaal donkergrijs tot een kleurenexplosie.

1 like

En bij natuurlijk licht afhankelijk van de tijd van het jaar ook. Word weer tijd voor de zomer. :sunglasses:

1 like

Is dat zo een Isofrane band? Ziet er goed uit op dit horloge !

1 like

Klopt, dank je!

Gefeliciteerd. Je hebt de afgestompt test goed doorstaan :wink:.

1 like

Ik weet m’n nummer nog wel uit het hoofd. :see_no_evil:

1 like

Ja dat is er een die je waarschijnlijk in het bejaardenhuis nog steeds zit op te reutelen :wink:.

Die zal bij mij ook nooit meer uit mijn hoofd verdwijnen.

1 like

Net als het wapennr van mijn eerste FAL

1 like

Op Instagram gezien dat op de 356 (min of meer) een Uncle Seiko president past. Altijd interessant zo een onverwachte combinaties.

8 likes

Zelfde horloge, ander licht:

13 likes

Heel gaaf die plaat! Lijkt wel een computer bewerking zo. Als de wijzers wat langer en iets breder waren dan was het voor mij ook een serieuze kandidaat geweest.

2 likes

Zo ken ik hem al wat beter.

Zonder direct licht is die van mij precies zwarte gelakt

Ik doe hem echt nooit weg, deze knaller.

16 likes

Ik twijfelde tussen deze en de 556 A; jouw foto’s en enthousiasme gaven voor mij de doorslag.

1 like

Leuk om te horen. Hoe lang heb je hem al?

1 like

Het was mijn kerstpakket voor mezelf. :blush:

1 like

Top cadeau. Ik deed mezelf de 105 UTC cadeau :innocent:

2 likes