Sinn only (Deel 2)

Haha, een Sinn was dus in trek als cadeau onder de boom. Ik heb de witte 105 utc een poosje gehad, maar dat was voor mij geen blijver.

1 like

Ah die was van jouw? Doorverkocht aan @PLP ? Voor mezelf was wit geen optie meer omdat ik al de witte 104 had.

2 likes

Klopt. Ik denk dat de zwarte bij mij meer kans had gemaakt om langer te blijven.

1 like

Hmm, zou dat hetgeen zijn wat me al tijden weerhoudt om een 556 binnen te harken?
Telkens vind ik de plaatjes mooi, hoe hij staat op de pols van een ander spreekt me aan, maar uiteindelijk doe ik het niet.

in combinatie met de 38,5mm

Schitterende plaat zeg!

1 like

Hoi,
Hier is ook weer wat gebeurd op Sinn gebied👍
Huidige collectie:

29 likes

Ferme set hoor. Die 103 diapal springt er voor mij uit.

1 like

Prachtige collectie, kan je trots op zijn.!
Mijn Sinn blijft ook prachtig.
afbeelding|375x500

5 likes

12 likes

Pretty damn nice

Plaatjes

28 likes

Toffe set!

Helemaal geweldig!

Mooie plaatjes.

1 like

Vraag je aan de mannen hier met Sinn ervaring:

Denken jullie dat Sinn bereid is (als je het lief vraagt en een beetje geld bij legt) de Sinn 105 st sa UTC :point_up: te leveren met een bezel van de gewone Sinn 105 st sa? :point_down:

Dat zou 'm voor mij een stuk hoger op de shortlist plaatsen van dingen “dingen-die-ik-wil”. :laughing:

Ik hoorde dat dit soort aanpassingen bij Damasko bijvoorbeeld geen probleem zijn. Maar staan ze er bij Sinn ook zo in?

4 likes

Ik heb hier in het verleden al verhalen gehoord over andere wijzers en getekende rotor’s, maar ik hoor ook dat ze steeds minder in zijn voor dit type customization. Geen idee hoeveel clicks de bezel van de gewone 105 heeft, maar de utc heeft er slechts 24. Mss is dat ook een puntje.

3 likes

:blush: 240ST :+1:

21 likes

Goeie. In een review zag ik dat die andere 60 clicks heeft.

1 like

Mooie collectie Koen nooit meer verkopen.
Prachtig :grinning_face_with_smiling_eyes::+1::+1::+1::+1:

De kliks zitten in de vezel, dus die neem je gewoon mee.

2 likes