Sinn only (Deel 2)

Vezel = bezel

In het verleden heb ik ook wel eens een dergelijke vraag gesteld, waar het destijds ging om de kleur van de UTC wijzer op een 857.
Destijds kon dat niet meer omdat het horloge uit productie was.
In andere gevallen stond men niet onwelwillend tegenover een kleine aanpassing.
Indien nog in productie, dan kun je geluk hebben. Een reeds geproduceerd horloge passen ze niet aan.

Damasko staat er anders in, dat klopt.

1 like

Gewoon even in de mail klimmen en vragen dus. Misschien heb ik mazzel. :slight_smile:

Thanks!

1 like

Ik zou het zeker vragen.

Of het in dit geval mogelijk is, gelet op wat @Colnago al schreef, is afwachten.

2 likes

Morgûh!
Toen mijn 403 EZM2 (met zilveren bezel) voor onderhoud was heb ik gevraagd of ik er een zwarte bezel bij kon kopen. Dat was geen enkel probleem, en ze hebben er ook nog voor me opgezet.
Kostte iets van 100 euro volgens mij. Ik stel voor dat je vraagt of je er een extra “gewone” bezel bij kunt kopen, kun je ook altijd nog wisselen naar origineel mocht je dat ooit willen.
Succes!

2 likes

Ja, perfect idee. Kunnen ze natuurlijk het moeilijkst nee tegen zeggen lijkt me. Plus het is een soort van gunstig voor het waardebehoud? Bedankt voor de tip!

Tsjonge Peter, ik had hem maandagavond nog om…hmmmmmmm zooooo jammer dattie te groot is…

13 likes

Ik paste hem ooit bij Sinn. Was voor mij ook aan de grote kant.

1 like

Ter referentie, wat is jouw polsomtrek?

1 like

18 tot 18,5 cm. En vrij platte pols.

Ik vind hem niet te groot. Kan best.

nu ben ik zo kippig als de pest dus hoe groter hoe beter

1 like

Mocht iemand nog een 556 i b zoeken:

556.0105 a.k.a. 556I MOP S

21 likes

Maar wel lekker plat :slightly_smiling_face:

21 likes

Nice!:heart_eyes::ok_hand:

2 likes

Vroeger…nou ja, vroeger, juli 2020.

18 likes

Eindelijk herenigd met mijn Sinn.

Na mijn fietsongeval, het is te zeggen nadat ik terug kon autorijden, heb ik ze binnen gedaan omdat ze geen goede autonomie meer had.

De herstelling op zich was geen probleem, maar de trage reactie van Sinn om prijzen en stukken op te sturen, zorgde weereens voor onnodige vertraging.

12 likes

Mooi dat ze weer thuis zijn!

Heb er echt zin in vandaag…
Buurman…jij ook?

(EZM2 met bijna lege batterij)

13 likes

Jazeker!:blush::muscle:

1 like