Sinn only (Deel 3)

Mooi horloge, en eens met wat je zegt. Ik vind de 203 zelf mooier, want meer tool, dan de 103. Ik heb de ‘gewone’ stalen en de Arktis gehad, en zo’n mooie Ti komt er denk ik nog wel een keer. :ok_hand:t3:

1 like

Erg gaaf. Zelf ooit een gewone 203 gehad, het enige horloge waar ik nog wel eens spijt van heb dat ik die heb weggedaan.

19 likes

Deze is vandaag bezorgd. Straks even rustig de tijd nemen om hem uit te pakken en de band op maat te maken.

28 likes

Nice! Congrats

1 like

10 likes

Wauw, zo flashy geel moeten die gele accenten eruit zien.

Na 12 jaar zien die er bij mij echt veel fletser uit zeg.

5 likes

Goeie keuze, veel plezier ervan! Heb 'm zelf ook (en een 556a).

EZM 2 Hydro

13 likes

Iemand enthousiast over dit prototype?

3 likes

Nee ik niet.

Doet mij, los van de band, niet aan als een Sinn.

Tritium….

17 likes

Crosspost van WDWV:

11 likes

4 likes

Dat is een rare Sinn, maar wel mooi!

2 likes

Haha, dacht dat ik in het WDWV topic zat. Ach, ook een mooie Duitser dus ik laat hem lekker staan :upside_down_face:

2 likes

Hoe bevalt de nieuwe 856UTC? Heb jij de band met snelverstelling?

1 like

Echt een heel gaaf horloge. Zit een beetje in m’n toolwatch periode.

Nee uiteindelijk niet voor gegaan. Ziet er behoorlijk bulky uit en de oude clasp is lekker dun en bevalt op de U50 ook erg goed. De meerprijs is ook wel echt fors moet ik zeggen. Dit filmpje trok mij over de streep.

2 likes

Ja, daar was ik al bang voor…ik heb al behoorlijk wat filmpjes gekeken. Dat is meestal een voorbode.

Lekker!

Dat zag ik op een filmpje inderdaad, vandaar mijn vraag hieromtrent. Ziet er heel oncomfortabel uit, met name als de ronding van de sluiting niet overeenkomt met de pols.

Dank voor de reactie en geniet van je supertoffe Sinn!

1 like