Sinn only (Deel 3)

Blijft een gaaf model :ok_hand:

1 like

14 likes

Blijft fijn die 556 :ok_hand:t2:

13 likes

12 likes

18 likes

15 likes

Ik denk dat een mooie khaki canvas band hier prachtig op staat.

2 likes

Denk ik ook. Ik heb ook nog een cognac racing liggen die ik eens wil proberen. Ik schat dat ie net als de speedy niet moelijk zal doen over welk bandje hem past.

1 like

Nu bijna twee weken de Sinn onafgebroken gedragen op de Zaelande band. Moet zeggen dat ik positief verrast ben. Het is een erg soepel band die heel comfortabel draagt en geen stofmagneet is. Over het algemeen sluit hij mooi aan op de kast al lijkt er soms wel wat ruimte tussen de kast en de band te zitten te zitten. Daardoor kijk je net tegen het GUB logo aan dst tussen de lugs zit.

Net zoals bij de rubberen band op mijn Omega Seamaster 300m zit er een uitstekend deel in de laatste keeper die in een gaatje in de band valt. Super simpel en doeltreffend. Hij blijft daardoor mooi op zijn plek zitten.

Wat is minder geslaagd vind qua ontwerp is de overgang in de buitenste rand van de band. Visueel niet erg aantrekkelijk.

Al met al ben ik erg tevreden met de band en zou er zo weer 1 kopen. Laat de zomer maar komen.

11 likes

Die Zealande bandjes zijn inderdaad heel comfortabel.
Samen met de bandjes van The Watch Steward zowat het meest comfortabele in mijn bandendoosje.

Ik heb de universele in zwart en blauw.

6 likes

Heb deze paar jaar gehad, intussen vertrokken.
Staal bevalt me minder bij Sinn en dit vond ik een mooi alternatief.

15 likes

Veel mooier :ok_hand:

1 like

12 likes

90% zeker dat deze blauwe limited 556 mijn volgende aankoop gaat worden. Ik heb hem onlangs gepast en vond hem in het echt heel vet, helaas heb ik geen foto’s gemaakt. Ik had verwacht dat de Sand de mooiste limited was, maar die valt in het echt tegen op mijn huidskleur.

Wat vinden jullie ervan HF?

4 likes

EISBLAU

Cool. Like Ice

1 like

Staat een lichtgroene op Kleinanzeigen voor een naar mijn inzien redelijke prijs. Die ijsblauwe is wel heel gaaf.

Maar heb mijn zinnen voorlopig op iets anders Duits gezet.

1 like

Bewegend beeld van de nieuwe 903:

Van de stalen varianten zijn ook video’s beschikbaar op het kanaal.

5 likes

Vandaag de 356

14 likes

Cool, maar ik had ook het meest naar zand geneigd. Het is nu winter, en we staan er allemaal wat bleker voor dan binnen 2 maanden. Zeker dat de huidskleur dan nog een probleem gaat zijn?

1 like

De zandversie is op zichzelf inderdaad het mooist. Maar ondanks dat het winter is, heb ik al best een exotische huidskleur :wink:. Toen ik hem paste, kwam de zandkleur bij mij totaal niet uit de verf en oogde hij juist erg flets op mijn donkere huid.

Momenteel heb ik geen Sinn meer, dus hierbij een foto van mijn Oris ter indicatie. Entschuldigung Sinn liefhebbers.

IJsblauw paste bij mij dan weer wél goed en oogde rustig en veelzijdig, jammer dat ik daar geen foto van heb gemaakt.

3 likes