En? En?
Nou nou, wat een desillusie.
Pffff….
Dat valt tegen inderdaad….
Stevige prijzen ook: €4k voor die witte 144 ?! Krijg je wel die mooie tekst erbij waar normaal “pulse” staat… ![]()
Jullie zijn gewoon haters
![]()
Zoethoudertje tot Watches & Wonders!
Lekker wel die 903 in Ti ![]()
Van de vorige eigenaar alle soorten bandjes mogen erven, dus o.a. deze gave originele Sinn canvas; ook hieraan voel je de Duitse degelijkheid ![]()
Ik vind deze grijze 903 echt wel heel mooi!
Nog nooit een Navitimer gehad, maar deze heeft wel mijn interesse.
Nieuw sinds afgelopen herfst dacht ik.
Ja die is echt sex
Enorme luchtbel in deze oliegevulde Sinn EZM2 Hydro - tijd voor een servicebeurt in Frankfurt (temeer de batterij ook leeg is)….
Je hoeft er natuurlijk geen olie in te doen - ook zonder olie doet deze EZM2 Hydro het nog altijd. Mogelijk heeft iemand zelf de batterij vervangen en vond ie het teveel moeite om ‘m naar Frankfurt te sturen om de olie te verversen.
Moeilijk te zien, maar deze heeft dus een heel andere kijk ervaring dan wanneer er wel olie inzit, vooral als je ‘m onder een hoek bekijkt - ik zal eens eentje met olie ernaast fotograferen.
Gaat de batterij dan langer mee zonder olie?
En zou je voor een servicebeurt bij Sinn kunnen vragen om hem niet meer te vullen met olie of is dat tegen hun principes?
Goede vraag!
Of ie zonder olie langer meegaat weet ik niet.
Op verzoek zal Sinn de batterij ook vervangen zonder de olie toe te voegen - ze hebben mij dat een keer gemaild: de EZM2 die ik voor service naar Frankfurt had gestuurd was ook helemaal leeg, en ze vroegen mij of ik hem zonder olie (maar met service en nieuwe batterij) terug wilde. Erh, nee, graag MET verse olie.
Ik weet trouwens niet of je korting krijgt als ze geen olie toevoegen….