Sinn only (Deel 3)

Zo veel mooie dan de saffier. Topkeuze!

3 likes

Hele mooie chrono.

Naast de speedy?

1 like

Bedankt!

Jazeker. Het zijn inderdaad beiden zwarte wijzerplaat chrono’s met plexi glaasje en dragen ongeveer even groot. Maar toch zijn ze echt anders, en ik heb nu eenmaal een zwak voor zwarte wijzerplaten onder plexi. :man_shrugging:

4 likes

Niet onterecht.

1 like

Ik zou nog steeds graag een zwarte no-date 556i met applied indices, en andere niet-limited kleuren van de 556 willen zien. Daarnaast lijkt het me mooi als Sinn de bestaande sterke ontwerpen ook met een handwind-uurwerk zou aanbieden zodat ze minder dik dragen. De 356 droeg ondanks de dikte op papier prima doordat een groot deel van de dikte in het acrylglas zat, maar de 356 SA en andere modellen van Sinn lijken net hockeypucks op dunne polsen. Hanhart chronografen dragen over het algemeen een stuk beter, maar mijn voorkeur gaat uit naar de ontwerpen van Sinn.

Gefeliciteerd met jullie aankopen @daffie @Colnago en @valjoux_7750, allemaal heel vet! :wink:

3 likes

Jij ook met je Tudor Milan.

1 like

Dank je Milan! Geniet van jouw mooie Royal.

1 like

Van dit soort plaatjes krijg je spijt dat hij in de verkoop is…

8 likes

Thx Milan, geniet van je tudor!

1 like

Zojuist de Zealande band voor de U50 ontvangen. Ben benieuwd.

11 likes

Mooi bandje hoor. Zal binnenkort mijn ervaringen delen na een paar dagen dragen.

16 likes

Graag! Ziet er goed uit :+1:

Net het eerste model specifiek only topic aangemaakt voor Sinn. Dat verdient het merk wel. Het is uiteraard niet de bedoeling om de ambiance hier weg te trekken, dus ik blijf hier ook foto’s posten hoor :blush:

5 likes