Ook voor de U50 Hydro?
Dacht dat het 5 jaar was voor het Ronda uurwerk, in elk geval minder dan bij de UX met het Eta uurwerk.
Ik heb mn boekje even nageslagen en je hebt gelijk! Ze noemen ‘at least 5 years’, ik had de ETA in gedachten inderdaad. En volgens de Sinn prijslijst is dat €320, dus je moet er wat voor over hebben ![]()
Ik las ook nog wel wat gebruikers ervaringen met dit Ronda uurwerk waarbij men op zo’n 6-8 jaar uitkomt. Niet gek…al vind ik 5 jaar ook al best heel netjes. Daarentegen…fikse kosten dat wel. Gelukkig wordt er nog wel eens iets geflipperd. ![]()
Ook als die wijzers door olie moeten ploeteren? Dat kan hem wel een jaar of twee schelen in de autonomie
Ja dat las ik idd…men zegt minimaal zo’n 6 jaar. De 5 jaar vanuit Sinn is conservatief.
De Ronda is ook specifiek gekozen vanwege de hogere torque.
Vraag: past de stalen band van de U50 op de 856 UTC?
Eens lijken waar Sinn mee komt over een week….!
Wat zouden jullie graag zien?
Ik heb een gerucht gehoord dat er een nieuwe EZM1 komt……!?
Volgens de Sinn site wel.
Daar kan je dezelfde bracelet kiezen voor zowel U50, U50 Hydro en de 856 UTC.
Mijn bracelet voor de 556 past ook op de 356.
Heel voordelig ![]()
Een automaat met saffierglas. De laatste (mooie) noviteiten, die ik heb onthouden, waren handopwinders met plexiglas. Oh en graag <41mm.
Nou…
Heb mijn 556i net onder 1000€ gekocht op het forum, als ik nu op Ebay Kleinanzeigen kijk is de goedkoopste 5 jaar oud voor €850, maar dat is er maar één voor dat bedrag. Heb toch iets van 6 maanden zitten zoeken naar een 556i met een voor mij fijne combinatie van prijs/leeftijd/afstand.
![]()
We herbeleven nu eenmaal hoogdagen ![]()
Nieuwe EZM1 zou wel tof zijn. Ik hoop een keer echt wat leuks. De afgelopen keren vond ik het allemaal net niet.
Erg tof! ![]()
Hou je hem toch ?
Ik moet nog even goed nadenken…![]()