Sinn only (Deel 3)

EZM1 tritium

18 likes

Iemand hier een sinn 556 of gelijke met dial 38,5 op pols van 19cm? Ik zou graag willen weten/zien of dit een gepaste grote zou zijn .

19 likes

12 likes

18 likes

11 likes

Lekker actief Sinners! Vanmiddag ook de trouwe klusgenoot om gehad.

11 likes

Sinn onthult de W&W noviteiten alvast:

De 544 in 38.5mm is een leuke toevoeging.

12 likes

Heel leuk die 544.

Het origineel, de 244, heb ik al heel lang in het vizier, maar nooit gekocht omdat ik hem net te klein vond. De 544 lijkt me perfect qua maatvoering

De 244 uit de jaren 90/00’s (36mm):

10 likes

Erg mooi die 544, lijkt me inderdaad ook een goede maatvoering. Ben al lang met een schuin oog naar Sinn aan het kijken. Dit zou zomaar eens m’n eerste kunnen worden.

1 like

deze is serieus vet!!

Inmiddels staan er meer en hoge-resolutie foto’s op de Sinn website. Configureerbaar vanaf €1390 en met manually applied hybrid-ceramic luminous elements. De wijzers zijn niet voorzien van de lume blocks.

8 likes

Tof ding zeg. :ok_hand:t3:

…maar als je wilt dat het een beetje smoelt, begint het bij 1600.

1 like

Je wilt 'm inderdaad op staal of geïntegreerd rubber.

5 likes

Mooi model, maar voor mij iets teveel overlap met mijn 556A RS om deze ook nog aan te schaffen:

Overigens wel gaaf dat ze nu echt een nieuw model uitbrengen ipv wat variaties in kleuren.

2 likes

Die 544 is wel fraai! Ben benieuwd naar de video reviews. Zou ook zomaar voor mij het horloge zijn waarmee ik weer een Sinn in de collectie krijg.

Van mij mag het ook wel zo:

:grin:

2 likes

Zeker niet verkeerd, die nieuwe 544!

De 244 was daarentegen titanium - ongetwijfeld komt Sinn nog eens met een limited 544 in ti.
Ook was de 244 Chronometer Certified.
Maar dat gehele kunstje nu herhalen (titanium en Chronometer) zou zomaar eens 1000€ extra kunnen zijn.
Een vanaf 1390€ prijs voor de 544 is toch wel aantrekkelijker….

1 like

En, wat vinden we dan van de nieuwe Jagduhr release, de 308?

De datum in de rand zie je niet veel bij andere Sinn modellen.
Kleurstelling ook geslaagd - alleen ik ben geen jager….

11 likes

Vind t ook echt een ‘JackW’ horloge! Nice!

2 likes