Sinn only (Deel 3)

Prachtige vintage 156!

Leuk feitje die wellicht weinigen kennen:
De eerste versie van de 156, althans, een heel vroege serie, had slechts twee subdials….

(Niet mijn horloge)

11 likes

Voor mij hoort de Sinn 103 st toch echt wel op de stalen band! Zit fantastisch om te pols en is vaak gewoon wat praktischer. Zeker als de Sinn zelden van de pols gaat.
Maar dat neemt niet weg dat deze wel met ieder ander bandje staat en weer een totaal andere uitstraling geeft :slight_smile:

10 likes

Ik heb heb de originele stalen band er ook bij hoor maar komt er nooit op.
Ben gewoon niet zo van staal :slightly_smiling_face:
Ieder zijn smaak en gelukkig maar.

1 like

Zondag jl. besteld en gisteren (vrijdag) binnengekomen.

Prachtige catalogus!

13 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Zojuist de tijd genomen om de catalogus eens goed door te nemen en kijk nou eens!

Bijgevoegd zijn:

• polsomtrekmeter

• papieren bestelformulier

Het kan dus nog wel, iets met een papieren invulformulier bestellen!

6 likes

Ohh dan moet ik ook eens kijken :thinking:
Ik wil eigenlijk wel eens bij Sinn gaan kijken in Germany. Maak ik er een leuk uitje van met mn nieuwe aanwinst

6 likes

En je kunt Sinn gewoon je bestelling per fax doorgeven :slight_smile:

2 likes

Sehr altmodisch!

1 like

Kijk, daar word je toch blij van! Welke heeft je voorkeur @emveezet ?

1 like

Ik vind de 544RS erg mooi, behalve de plaatsing van de kroon op 4 uur. Dat houdt me vooralsnog tegen……

1 like

Dat maakt 'm wel uniek en de originele 244 had de kroon ook op 4 uur. Maar ik snap je punt. Zou je voor rubber of voor staal gaan?

1 like

Dat is het volgende dilemma………

Ik vind de bandaanzet bij staal minder fraai, op de foto ziet rubber er ook erg goed uit.

1 like

Als je forse polsen hebt dan is rubber te doen. Goede review:

2 likes

Oeps, dan wordt dat het volgende probleem……:thinking:

Sportschool? :thinking:

Reeds 1 of 2 x per week, gecombineerd met fysiotherapie.

1 like

Ik zou altijd gaan passen en ervaren hoe het horloge draagt. En een tripje naar Frankfurt (of dichterbij) is altijd de moeite waard :slight_smile:
Hier nog een getailleerd filmpje en eerlijke bespreking van de 544 RS. Hij toont ook het verschil in de draagervaring van de stalen band en een rubber band.

2 likes

Het nadeel van rubber is dat je bij kleine polsen ( heb 16-16,5 cm) geen echt comfortabele fit hebt… Heb echt tot het max bij U50 geknipt… En dan viel te nog niet echt goed… Destijds bij mijn oude sinn, rubber gehad overgestapt op canvas, droeg wel lekker

1 like

14 likes