Sinn only (Deel 3)

Helaas had ik dus ook een paar jaar geleden moeten doen. Ik had al eerst contact gehad met Serious Watches. Heel leuk gesprek gehad met de man en hij zei dat hij ze niet op voorraad had maar ze bij Sinn zou gaan bestellen en met een levering mee zou laten komen. Alleen hij had de volgende dag al bericht van Sinn dat ze deze niet meer leveren.
Hij was er zelf ook verbaasd over.
Daarna ben ik dus zelf nog eens met de Kundendienst gaan bellen waar ik het antwoord kreeg dat ik hierboven beschreef. Ik denk dat het gewoon een oud koopdeel is geweest en geef dan aan een klant even de tip waar de klant deze zelf misschien kan kopen of lever een tekening aan zodat je desnoods ze kunt laten maken. Dit is voor een horloge van deze waarde geen service.

Heb de Sinn in de volle actie vandaag

15 likes

:slightly_smiling_face:

11 likes

:sunglasses:

14 likes

11 likes

Blijft een machtig horloge :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

19 likes

:ok_hand:t2::100::boom:

1 like

19 likes

12 likes

Vrijdag :smiley::smiley::smiley:

15 likes

Freitag :de:

18 likes

Bonjour, mooi horloge die Arktis en mooi dat ie doorgaat naar jouw zoon. Misschien domme opmerking maar heb je geen reserve schakels meer? (waar dus extra schroeven in zitten) Ik heb ook een Sinn met die oude band gehad en daarvan waren de schroeven ook vernaggeld door de vorige eigenaar. Deze is toen, ergens in de corona tijd, bij Sinn hersteld. Toen hadden ze die schroeven dus nog wel.

Groeten
Rutger

Dank je… ja ik liep er al heel lang in mijn hoofd mee die ooit aan m’n zoon over te dragen en nu hij zijn eind-examen had gedaan vond ik mooi moment.

Nee ik heb best grote pols dus gok van niet. De originele doos licht ergens in ons huis maar ik weet niet waar. Uit mijn hoofd zat daar geen reserve schakel meer in.
Zo jammer dan Sinn geen support meer levert hierop. Ik had al op 24Chrono gekeken naar extra schakel maar alleen van een ander model band staan ze erop. Die hebben 1,0mm dikke pennen helaas.

1 like

Iemand hier die deze heeft?

Ben er wel gecharmeerd van…

2 likes

@Locobono heeft de zalmkleurige.

1 like

Wie pakt die 356 deal op marktplaats?

2 likes

Thanks!

Ik zocht een allrounder, naast mijn vintage verzameling, die onder andere tegen een [quote=“Hans3, post:2201, topic:474613”]
flinke regenbui
[/quote]
kan :face_with_diagonal_mouth:
En met dank aan @obi-wan-mtb kan ik nu melden: Mission accomplished !

17 likes