Dit is te verwachten, zijn eerder te beschouwen verkleuringen, niet echt krassen.
Gaat nog erger worden.
Dit is te verwachten, zijn eerder te beschouwen verkleuringen, niet echt krassen.
Gaat nog erger worden.
Dat is duidelijk, normale gebruikssporen dus! Wel jammer, want met die matte afwerking vallen ze dubbel zo hard op ![]()
Vandaag eens een ander bandje! Ik was wel verrast dat er dikke bandpennen zonder kraag op de Sinn zitten. Net wat moeilijker om bandjes te wisselen ![]()
Je hebt drilled lugs dus wat kan daar moeilijk aan zijn? Ik zweer bij dikkere springbars zonder kraag van Sinn.
Vooral even wennen denk ik, aangezien mijn 103 geen drilled lugs heeft ![]()
Heel fraai deze u50! Hoe bevalt deze qua draagcomfort en nauwkeurigheid uurwerk??
Draagcomfort is heel goed.
Dat komt voornamelijk oom door de nieuwe sluiting met micro verstelling.
En hij loopt ook netjes.
Ik moet wel wennen aan het ontwerp van de wijzerplaat met de 4 en 8. Op het eerste gezicht ziet het er wat vreemd uit maar het blijkt toch een functie te hebben (zoals je ook verwacht van Sinn).
Sinn zegt dat die “Vier-Stunden-Orientierungen” verwijzen naar tijdcycli die zich in echte operationele situaties hebben bewezen.
Zo van de foto’s lijkt het voor mij een geslaagd exemplaar. Binnenkort toch eens wat gaan passen.
Rubberen banden zitten niet fijn en snel verkleurd
Zit die nieuwe sluiting er standaard op tegenwoordig?
Ik vind hem tof! Hoop dat ze die lumi blocks als uurmarkeringen ook op andere modellen gaan uitrollen. Dat geeft toch meer diepte en betere leesbaarheid in het donker.