Sinn only (Deel 3)

Vandaag eens een ander bandje! Ik was wel verrast dat er dikke bandpennen zonder kraag op de Sinn zitten. Net wat moeilijker om bandjes te wisselen :thinking:

9 likes

Je hebt drilled lugs dus wat kan daar moeilijk aan zijn? Ik zweer bij dikkere springbars zonder kraag van Sinn.

1 like

Vooral even wennen denk ik, aangezien mijn 103 geen drilled lugs heeft :slight_smile:

1 like

22 likes

15 likes

Bij Sinn een bandje besteld voor mijn 104, een beetje afwisselen tussen de MN en deze.

10 likes

Heel fraai deze u50! Hoe bevalt deze qua draagcomfort en nauwkeurigheid uurwerk??

1 like

Draagcomfort is heel goed.
Dat komt voornamelijk oom door de nieuwe sluiting met micro verstelling.
En hij loopt ook netjes.

1 like

14 likes

Nieuwe EZM van Sinn

9 likes

Ik moet wel wennen aan het ontwerp van de wijzerplaat met de 4 en 8. Op het eerste gezicht ziet het er wat vreemd uit maar het blijkt toch een functie te hebben (zoals je ook verwacht van Sinn).

Sinn zegt dat die “Vier-Stunden-Orientierungen” verwijzen naar tijdcycli die zich in echte operationele situaties hebben bewezen.

Zo van de foto’s lijkt het voor mij een geslaagd exemplaar. Binnenkort toch eens wat gaan passen.

4 likes

Rubberen banden zitten niet fijn en snel verkleurd

Zit die nieuwe sluiting er standaard op tegenwoordig?

1 like

Ik vind hem tof! Hoop dat ze die lumi blocks als uurmarkeringen ook op andere modellen gaan uitrollen. Dat geeft toch meer diepte en betere leesbaarheid in het donker.

2 likes

Dat dacht ik niet.
Je kunt het aangeven met bestellen welke sluiting.
Normale vouwsluiting of met fijnafstelling.

2 likes

Geen slechte ervaring met de zwarte op vouwsluiting.

Ahh zo! Goed om te weten! :smile:

1 like

Had deze nog niet gezien maar kwam hem net op Reddit tegen. Mooi dat HF’ers ook al zo opmerkzaam zijn om hem te spotten :sunglasses:
Ik vind 'm gaaf en de tweekleurige lume vind ik ook tof. Eerste impressie is dus: wow, tof!

Ik wil deze EZM echt gaaf vinden maar dat lukt niet. De bezel is te verwarrend voor mij.

Verkleuring kwam volgens mij alleen bij de eerste zwarte rubber ( ook stofmagneten) straps voor van meer dan 10 jaar terug.

Ik heb hier rode en zwarte (siliconen) exemplaren van 10 jaar terug en dezelfde kleur ook van 1,5 jaar oud en zie t verschil niet.

Vind ze top dragen ook, bij andere horloges meestal stalen bracelets, maar al 12 jaar silicon straps op mn U1s hier.

1 like