Sinn only (Deel 3)

Dè toolwatch blijft het voor mij.

17 likes

#fliegerfriday met de 356 Japan Limited

14 likes

10 likes

Voor de Sinners die nog graag bladeren, de 2026/2027 kan kostenloos besteld worden:

De digitale generatie kan de PDF hier downloaden:

4 likes

Kreeg er ook een mailtje van. Zojuist de Duitse besteld. Die is iets uitgebreider dan de Engelse versie. Vorige jaren was de Engelse versie veel kleiner, nu lijken ze wel meer op elkaar.

Bedankt voor de tip.
Ook één besteld.
Dat kunnen ze dan wel zonder kosten verzenden :thinking:

1 like

Ja hè, dan wel. Normaliter ben je 80 euro verder :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

De kleinere pakjes zijn tegenwoordig wel goedkoper.

Zal vooral met verzekering te maken hebben. Maar evengoed een beetje karig als je de horloges voor dezelfde prijs, gratis thuis bezorgd kan krijgen bij dealers zoals Serious Watches.

1 like

Vandaag de eerste etappe van onze roadtrip, doel: Sinn. Even rondgekeken in de shop, waar alles gepast en bekeken mag worden. Nieuwe bruine band met vouwsluiting gekocht. Leuk om eindelijk eens op de geboorteplaats van de 103 te zijn geweest.

Groeten
Rutger

20 likes

:heart_eyes:

Hier ook een. Binnenkort maar eens een fotoshoot met Erika’s elastiekjes :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Prachtig :star_struck:

1 like

Cool! De tweede 544 op HF. Hoe bevalt de stalen band? Is de micro-adjust goed en sluit de band mooi aan op de kast?

2 likes

Staal van Sinn is altijd goed. Micro adjust is prettig. Sluiting vind ik wat aan de grote kant, band sluit…eh… niet mooi aan maar dat hoort ook wel bij het tooldesign.

2 likes

Staan er nog meer horloge-bestemmingen op de roadtrip gepland? Glashütte Bijvoorbeeld.

1 like

Sinn EZM 3F

16 likes

Nee, we gaan naar zuid Italië, Puglia. Frankfurt was gewoon een leuke eerste stop. Wel later nog in het centrum voor de Sinn shop gestaan.

Groeten
Rutger

10 likes

De kostenloos toegezonden 2026-2027 catalogus zat in de brievenbus. A5 formaat softcover. Voor de mooie catalogus moet je langs Sinn of een AD zo lijkt het.

4 likes

Thanks! De bandaanzet en de beperkte beweegruimte is niet storend? De band kan niet helemaal naar beneden als je begrijpt wat ik bedoel…

6 likes