Sinn only (Deel 3)

Mooie trip, geniet ervan. Nog een nieuwe NA, na de Sinn shop? Je bestemming is in ieder geval een mooie voor als je van wijn houdt.

2 likes

Nee, geen nieuwe NA. Wijn gaan we meemaken, we proberen er ook een culinaire reis van te maken. :yum:

Groeten
Rutger

2 likes

Ja ik begrijp wat je bedoelt maar het is geenszins storend. Misschien als je <15cm polsen hebt wel maar de endlinks gaan mee met de ronding van de pols.

Ik vind het tof gedaan maar ik hou wel van cushion case gekke endlink dingen

21 likes

Mooi setje :boom:

1 like

Thanks Bart. Die linker ben ik gek genoeg nog heel content mee :star_struck: en een Sinn hoort iedere toolwatch enthousiast te hebben

3 likes

Twee keer naar Sinn geweest en er een lang weekend van gemaakt in Oberwesel en Rudesheim am Rhein. Heerlijke regio.

1 like

Precies dat ja. Ik moet 'm maar eens gaan passen.

Mooi gereedschap :sunglasses:

6 likes

Deze na 5 weekjes “wellness” bij Sinn vandaag terug ontvangen, kan weer een paar jaar verder zonder zorgen.

9 likes

Dat komt omdat je de Engelstalige hebt aangevraagd, die fout heb ik ook eens gemaakt… De Duitstalige komt gewoon in A4 formaat en hardcover.

7 likes

Goede tip, ga ik eerst eens bestellen en doorbladeren.

Ik ben in de running voor een 556i, ik had chrono al eens snel rondgekeken maar die prijzen verschillen amper met een nieuwe bij Sinn zelf?

Nog 1 vraag:

Hoe wordt de nieuwe on the fly clasp ervaren? Lijkt wat groter maar dat is niet echt een probleem hier komende van de nieuwe Breitling sluiting (die geweldig was trouwens)

Bedankt alvast!

2 likes

Sinn doet niet echt aan kortingen, en persoonlijk vind ik de nieuwe sluiting een enorme verbetering.
Ja, wat kleiner en dunner was fijn geweest maar on the fly verstellen is echt een meerwaarde.

2 likes

Het is een leuke brochure, veel achtergrondinformatie over de Sinn technieken zoals AR, Diapal en de staalsoorten (vooral het duikbotenstaal is indrukwekkend).

De marge die Sinn hanteert richtig dealers is laag, daardoor hebben ze vaak alleen de courante modellen want een winkeldochter moeten opruimen met een hoge korting kan financieel niet uit.

Wat Sinn vraagt voor hun horloges vind ik (in veel gevallen) bijzonder acceptabel. De verzendkosten zijn wel hoog, zelfs naar Nederland, maar sommigen hier bestellen via Serious Watches uit Drachten, en dan zijn die kosten lager.

TL;DR ga naar Frankfurt om op het Sinn HQ alles te passen en neem je pinpas mee.

4 likes

Geen overbodige luxe in zo’n snoepwinkel.

Zelf nog nooit geweest, zou graag een keer road trip vakantie doen langs bijv. Sinn en Hanhart. Maar met kleine kinderen wijkt dat een beetje af van de vakantie ideeën van de rest van de familie :rofl:

1 like

In twee uur blazen ben je er en ik zou een CC meenemen.

Haha, dan moet je wel erg hard rijden :rofl:

Vanaf Arnhem is het appeltje eitje

Dat scheelt wel een stukje idd. Vanaf Amersfoort is het iets verder.

Na lange tijd op (verschillende) NATO’s, vandaag de 104 weer eens terug op metaal gezet.
Hoewel ik de Sinn H-link net even wat mooier vind volledig in matte uitvoering (brushed of blasted), is dit toch ook wel weer erg lekker.

10 likes

9 likes