Ziet er goed uit, waar heb je die vandaan?
Op 4 Januari kreeg ik bericht van Sinn dat mijn horloge gereed is, direct betaald en gevraagd om mij de tracking te sturen.
Tot nu toe complete radiostilte
Edit, na een belletje. Een collega is ermee bezig verzending is ergens de komende dagen.
Binnenkort!
Die magnetfeldgeschĂŒtzte Fliegeruhr mit 2. Zeitzone. Das GehĂ€use der Uhren und edelstahl band mit der TEGIMENT-Technologie.
Mooie klok
Ha Thx kerel. Had jij deze nu al eens gehad eigenlijk?
Heel mooi. Mis je wel een beetje in het GS deel van het forum. Geniet van dit prachtige horloge.
Dankjewel. Ja ik kijk daar persĂ© even niet meer ter zelfbescherming. Zal in de toekomst vast nog wel eens terugkerenâŠ
Leuk
Erg gaaf. Ik kijk hier ook al 10 jaar naar. In de meivakantie ga ik langs bij Sinn.
Binnenkort weer te koop want⊠er komen nieuwe modellen aan
Aha!
Volgens mij zonder UTC
Erg mooi. Mij iets te groot met 43mm. Mijn keuze viel op de 856 UTC. Wellicht komt er bij mij nog een keer een 657 bijâŠ
De 103 is terug van service bij Sinn, de tritium wijzers zijn helaas vervangen.
Ging niet anders maar ik ben er weer blij mee.
Oh, dat is zonde. Gingen ze brokkelen?
Yup, helaas wel. Ik heb in Augustus enkele uren doorgebracht bij Sinn en we hebben van alles bekeken maar hier was niks aan te doen.
Full service en de wijzers. Niet wat je wil vooral omdat deze wel erg uniek is, maar wat ga je doen
Er zijn horlogemakers die met bijvoorbeeld koffie de lume iets bijkleuren om het goed te laten aansluiten bij de verkleurde trittium van de markers. Wellicht kan iemand op het forum hier bij helpen?
Weet niet of je de originele wijzers er terug bij hebt maar wellicht proberen te herlumen en bij goed resultaat terugplaatsen?
Die optie heb ik al gekregen inderdaad, in de UK zit blijkbaar een goede partij die dit kan.
Na wat gesteggel (want tritium) heb ik de oude wijzers wel retour gekregen.
Ik heb het horloge net opgehaald in Duitsland en ga nu eerst even nadenken over wat ik ga doen.
Verder wel echt een schitterend stuk, ook zo
Het kleurverschil valt ook mee maar morgen bij daglicht zie ik het beter.
Erg mooi!