Sinn only (Deel 3)

Dit is op zich gewoon prima zo toch. Het is mooier als de oude wijzers dezelfde patina hebben maar ik zou hiermee kunnen leven hoor💪

2 likes

Foto bij daglicht en ook dan ben ik niet ontevreden. Liever had ik het anders gezien maar dit is wat het is en ik heb de tritium wijzers dus daar kan nog wat mee gedaan worden.

13 likes

Pracht model! Kleurverschil prima te doen. De nieuwe wijzers kleuren zo lijkt het wel mooi met de subs. :ok_hand:

2 likes

Gewoon heel lekker zo! :heart_eyes:
Niets meer aan doen.

1 like

Oh wacht…die conclusie deed ik adhv de eerdere foto. Maar dat is wat vertekend zo te zien op de foto erna. :smiling_face: Anyway @PLP very nice onafhankelijk van de kleur lume.

Een wissel met Sinn:

10 likes

Het kan snel gaan. Ik laat de Sinn schieten en ben voor een GS gegaan. Zie je dus binnenkort weer in het draadje aldaar…:sunglasses:

1 like

Ik zag een Fortis bij Jaap en deze op Sold. Kwam hier alleen even om bevestiging toe zoeken :rofl:

Erg gave Sinn! Ik hoop ooit nog eens de chrono versie (757 UTC) ervan kan vinden

1 like

Ik zou de 857 VFR versie graag nog eens hebben…of anders de Testaf.

BTW…change in plan. Er komt weer eens een GS ipv deze Sinn…:sunglasses::man_shrugging: En ja…ook van Jaap. :grin:

Die 757 UTC is ook erg cool.

1 like

Ik ga kijken!

1 like

Ik kijk er naar uit.

1 like

Er staat een Sinn 756 II op Ebay, gelimiteerd op 75 stuks. Aparte kleuren combinatie. Ik ben mogelijk wel geinteresseerd maar wordt niet blij van die foto waarbij het uurwerk getoond wordt. Dat je daarvoor nou het horleoge opent, om nog maar niet te spreken over de positie van de groene o-ring. Mag toch wel hopen dat ze dat voor het dichtschroeven gecorrigeerd hebben…

Nieuw bandje erop, erg blij mee. Een keer wat anders dan staal. Heb ook een Sinn siliconen band die ik wel eens heb gedragen maar op de een of andere manier is dat hem net niet voor mij.

14 likes

Staat goed. Lekker bandje voor warmer weer. Tenminste, daarvoor gebruik ik hem.

2 likes

Weer lid van de Sinn club :wink:

Rubber Sinn band gebruik ik niet (Zie Blue):wink:.

11 likes

Deze weer uit de kast gehaald.

17 likes

En terecht!

1 like

Geen interesse meer in dit horloge. Ik heb wat vragen gesteld en daarop kreeg ik m.i. niet goede antwoorden op terug. Jammer.

#fliegerfriday snapshot

356 Isetan

20 likes

Zeer mooie uitvoering!