NA. Bewust op leer gekocht, vanwege de matige meningen over de bracelet, dus wellicht over een tijdje een vernieuwde bracelet bestellen. In het echt overtreft het horloge in elk geval mijn verwachtingen, dus blij mee.
Ik zou niet weten wat daar matig aan is of was, heerlijke banden.
De sluiting was niet meer van deze tijd dat hebben ze dus aangepakt, gelukkig.
De nieuwe sluiting gaat niet overal op passen. Voorlopig nog op een beperkt aantal modellen. Ook alleen niet-tegiment.
Modellreihe 103 (Edelstahl, poliert/satiniert)
Modellreihe 104
Modellreihe 144
Modellreihe U1 (ohne TEGIMENT-Technologie)
Modellreihe U2 (ohne TEGIMENT-Technologie)
Modellreihe UX (ohne TEGIMENT-Technologie)
Voor mijn UX (niet tegiment) kost die sluiting dan 235 euronen.
Er zullen uiteindelijk wel tegiment sluitingen komen, maar die gaan serieus geld kosten, vrees ik.
Beetje krom geformuleerd wellicht. Zag wat negatieve meningen over de sluiting van de bracelet, daarom had ik die niet mee besteld, zo bedoelde ik het. Ben blij dat ze met een nieuwere versie zijn gekomen, want ik denk dat ik die dan op termijn ook ga bestellen.
En laat ik nou net een tegiment hebben
Dan moet je nog even wachten en 550 euro aftikken t.z.t. (denk ik…)
Denk je? Waar baseer je dat op als ik vragen mag?
235 euronen
Op betrouwbare bronnen
Dankje, nog steeds heel blij mee
Ah Okej, Naja zie het tegen die tijd wel. Huidige sluiting doet het voor mij nu prima
104 bracelet past toch ook op de 556, of niet?
Oei, ik ben niet zeker of de endlinks van de band aan de kast passen.
Ik heb (nog…) geen 556 in de collectie, dus ik kan het niet proefondervindelijk vaststellen.
Is de H link band niet gewoon altijd dezelfde en zit het puur in de endlinks en wel of geen tegiment?
Ik heb geen haast. Zal het te zijner tijd bij de customer service navragen.
je kunt ze mailen. Meestal snel antwoord.
yep! H-link is H-link.
Dan moet de nieuwe sluiting dus passen voor iedere bestaande band zolang deze dus maar geen tegiment heeft. Voor nu.
Net gedaan. Ik meld het antwoord tot wel hier terug.
neem ik volgende week gelijk mee uit Frankfurt.