Heel fraai! Heb je ook een groepsfoto van jouw Sinn’s? Volgens mij heb je er nogal wat.
Groeten
Rutger
Heel fraai! Heb je ook een groepsfoto van jouw Sinn’s? Volgens mij heb je er nogal wat.
Groeten
Rutger
Hmmm… wellicht leuk om eens te doen!
Begint inderdaad behoorlijk uit de hand te lopen…!
En alweer #fliegerfriday
Toch kan ik om een uur of vier in de nacht nog steeds de tijd wel aflezen.
Sehr schön!
Zie je niet veel.
Mooie combinatie! Leuk zo een veelzijdige 556
Leuk dat een ander bandje zo’n horloge er weer heel anders uit laat zien.
Ja, steeds op zoek naar mooie combinaties.
Doen!
De T50 vanmiddag om de pols gehad. Erg licht en draagt niet als een 41mm, maar teveel overlap met m’n 657 (die in Frankfurt is achtergelaten voor service en een nieuw saffierglas). Dat de T50 maar liefst 500 meter waterdicht is zie je aan het glas dat erg veel vervormd onder een kleine kijkhoek.
En ook de 903 geprobeerd. De lug-to-lug in combinatie met de stalen band maakt dat het veel groter draagt dan je verwacht van een 41mm horloge. En hij is nogal dik, en met een bandbreedte van 20mm is er weinig proportie.
Goed om ze gepast te hebben maar beide kunnen van de wish-list af.
Hey Rooms,
Lijkt me erg leuk om eens persoonlijk naar Sinn Frankfurt af te reizen!
Die T50 vind ik wel fraai hoor! Alleen die uurwijzer is nogal aan de korte kant…
De 903 is mij wat te druk, hoewel het me toch wat doet, maar ik denk met name door de historie van dit model.
Lugbreedte van de 903 is trouwens 22mm…
Hopelijk is je 657 weer snel retour!
Maar service bij Sinn kan soms lang duren, mijn 556.CR was bijna 4 maanden onderweg - maar wel terug in topconditie
Nu je het zegt, inderdaad 22mm aanzet. Waar de band aansloot op de kast was het nogal een klomp ijzer.
De wachttijd was 16-20 weken en daar heb ik vrede mee. Het horloge uit 2006 was nog nooit eerder bij Sinn terug geweest voor onderhoud. Dat kan natuurlijk elders gedaan zijn maar de onderhoudshistorie was voor mij onbekend, reden te meer om het goed aan te pakken.
Een zeldzame!
Mooi!
Coole klok!