Sinn only (Deel 3)

Leuk gedaan die filmpjes @JohnvdT !

2 likes

Dank!

Happy #fliegerfriday !

17 likes

Gelukkige #vliegervrijdag!

16 likes

22 likes

Sinn 809, zie je niet vaak. Lekkere 90’s vibe :sunglasses:

Vandaag de 303 weer eens om, de Autobahn Chronograph.

23 likes

Lang geleden dat ik hier nog gepost heb. Geen ander horloge die ik vandaag kan dragen dan deze. Gaat nooit meer weg, ook al wordt ie maar 1 dag op het jaar gedragen.

27 likes

En laat dit dan, ondanks het trieste weer vandaag, een geweldige dag voor je zijn :sunny: Elke keer weer :+1:

3 likes

Erg mooi!
Hoe bevalt die finelink band?

Ik denk ervover om er eentje te kopen voor mijn 556 zodat ik ook een ander type band heb bij mijn sinnetjes dan de H-link.
Geen microverstelling in elk geval. Misschien moeilijk passend te krijgen?

1 like

Voor mij past ie erg goed. Maar schakel meer of minder is wel een groot verschil. Je moet dus wat geluk hebben.

1 like

21 likes

12 likes

Lekker zomers

1 like

Die zie je ook niet vaak :+1:. Was ooit mijn eerste Sinn, nieuw gekocht voor €950,= bij het Horlogeplatform van @GerardNijenbrinks :smiley:

Groeten
Rutger

2 likes

Hoe lang is dat dan wel geleden? Gezien die prijs hé.

Zal in 2003 geweest zijn. Er lag toen ook een gebruikte 142 met een Lemania 5100 voor dezelfde prijs :upside_down_face:

Groeten
Rutger

4 likes

Alle Sinners met vakantie/verlof lijkt t??

10 likes

Nee nee druk aan het buffelen hier :sweat_smile:

20 likes

Was dat maar zo, wel een vrije dag :grin:

16 likes

Eens hier vragen.
Uit interesse zat ik te kijken op de Sinn website naar verkooppunten in Nederland.
Dat zijn er volgens Sinn twee, eentje in Heerlen en eentje in Drachten. Beiden in een uithoek, maar goed.
Het verkooppunt in Heerlen (Vaessen) heeft geen Sinn op de website of C24 staan, het verkooppunt in Drachten (SeriousWatches) heeft nauwelijks voorraad, en niet het model van Sinn waar ik interesse in heb.
Is het voor potentiële Nederlandse kopers veel makkelijker om naar Duitsland te gaan, en heeft het voor Nederlandse juweliers daarom geen Sinn (see what i did there?) om ze te verkopen, of speelt hier iets anders?

2 likes