Sinn only (Deel 3)

In 2021 had Vaessen een klein assortiment Sinn in de winkel, ik was daar toen voor een Bell&Ross. Of Sinn riante wholesale kortingen heeft betwijfel ik, en dat helpt niet mee om de winkel vol te leggen met mogelijk incourante modellen. Let op; dit is een persoonlijke aanname.

Als ik Sinn wil passen dan doe ik dat in Frankfurt op hun hoofdkantoor met showroom op de eerste etage. Ze hebben daar ècht alles. Maak er een leuk weekendje weg van, de Rijnvallei is om de hoek.

Met SeriousWatches heb ik geen ervaring, maar die zitten hier toch ook op HF?
edit: nope, dat was B&O bij nader inzien

Klopt. Die hebben geen Sinn meer.

Zij kunnen elk model dat je zou willen bestellen voor je. Je bespaart hiermee direct de torenhoge verzendkosten die Sinn rekent. Deze zaak is bijzonder aan te raden. Meerdere keren zaken mee gedaan, ook een garantiegeval gehad en alles perfect opgelost.

Dat ligt eraan waar je woont. Ik rij naar Düsseldorf bijvoorbeeld, Voor mij makkelijker dan Amsterdam.
Mijn ervaring bij Duitse AD’s is ook zeeer positief. Je wordt netjes te woord gestaan en geholpen. Het niveau van service ligt hoger dan in Nederland, naar mijn ervaring.

Als Sinn-fan is dit eigenlijk wel een must. Zeer vriendelijke mensen. Je kunt alles passen wat je wilt. Centrum is ook leuk om te bezoeken.

Hoe dan ook, met een Sinn kun je eigenlijk niet misgaan.

IMG-5756

19 likes

En zo is dat :point_up:t2:

Had je een specifiek model op het oog @WeinigGeld-WeinigSmaak of heb je een bijzondere interesse in verkooppunten?

1 like

Ben op zoek naar het meest reguliere model dat ze hebben, de 556i. Maar ik vroeg het mij af omdat ik nog nooit een Sinn in een vitrine in Nederland heb zien liggen. Nu is het niet het meest bekende merk (buiten mensen die geinteresseerd zijn in horloges), maar het zijn naar mijn mening wel horloges die opvallen als je ze bij een juwelier zou leggen. Je hoeft je als juwelier zeker niet te schamen dat je Sinn verkoopt. Dus vandaar dat ik het mij afvroeg.

2 likes

Ik ben weer in de running voor een 103 of 356.
Zwarte plaat

3 likes

Gewoon doen dan maar. :grinning:

1 like

Eerst iets cinden naar mn zin

Dat was ik ook een paar jaar geleden. Gaan passen op HQ in Frankfurt, en het is deze geworden, de eenvoudigste 103!

17 likes

Vandaag aangekondigd, 21 februari komen er weer nieuwigheden aan!

7 likes

In ieder geval een duiker gezien de rubber band.

1 like

Ik zie links twee dunnere bandjes, misschien een damesmodel? En ook nog iets met een stalen band, dus in totaal vijf voorjaarsnieuwigheden?
Zoals iedere keer ben ik toch weer benieuwd :slight_smile:

1 like

Nou, als het iets heel bijzonders is dat me aanspreekt maar eens kijken of dat me van een Pelagos 39 kan weerhouden.

1 like

De lente begint vroeg in Frankfurt :hatched_chick:

Benieuwd :slightly_smiling_face:.

Hier hetzelfde maar dan van een EZM3 :grin:

2 likes

Die blijft ook in m’n hoofd als rechtgeaard Sinn-fanboy.

1 like

AAAAGGGGHHH
komen ze nu mee! Net een Pelagos gekocht

10 likes

Hele gave modellen.
Duurde even voor ik doorhad dat er luchtbellen in de dial verwerkt zaten.

Zou ze graag een keer live willen zien

6 likes

Ja, ik ook.
Weet alleen niet of die wijzerplaat op de lange duur ook leuk blijft.

2 likes

Had er al 1 in mijn mandje zitten maar zag toen de luchtbellen. Nee bedankt. Dat gaat op den duur zeker zorgen voor flipperitus.

2 likes

Pfff die nieuwe 613 modellen zijn ook gaaf hoor. Jammer dat die witte subdial geen lume heeft.

2 likes