De exotisch groene lederen band verwisseld voor de meegeleverde zwarte variant. Toch iets meer in harmonie.
De EZM2 Hydro 403 blijft toch wel één van mijn favoriete Sinn modellen.
Op een gegeven moment liep het wel behoorlijk uit de hand
Vier stuks hebben het nest inmiddels verlaten (waarvan één GSG9 gestolen…! )
Zou me niks verbazen als ik weer toesla indien een fraai exemplaar zich aandient
Misschien weinig relevant, maar ik kwam er vandaag achter dat Sinn een specifieke website voor Japan heeft. Wat me enigszins verbaast is dat Sinn voor de Japanse markt ook ringen maakt. Dus niet alleen een Sinn voor rond je polsen, maar ook voor rond je vingers
Bekijk de website hieronder:
Wow!
Ruim aanbod! Waar was dat? Lijkt me dat ze de adviesprijzen hanteren trouwens maar a.d.h.v. deze foto kan ik dat niet opmaken.
Duisburg
Ik ben vorige maand bij een juwelier geweest in Duitsland. In de winkel in Frankfurt (van Sinn) krijg je 2% korting. Bij een juwelier max 3%. Dit is wat de juwelier tegen mij vertelde. Of het klopt… Weet ik niet.
Voor 2% heb je net je treinkaartje of de brandstof eruit.
Een beetje lilik zon ring met Sinn nadrukkelijk erop😂
Pfoeh jammer dat die Sinn verkooppunten niet echt in de buurt liggen… gisteren deze gescoort via een veiling. Heel erg blij mee, valt wel kleiner dan verwacht, toch doorsparen voor de U1?
Je moet toch kunnen tonen dat je een groot liefhebber van Sinn-horloges bent met zo een ring
Een heel aparte markt daar in Japan, getuige ook de veel speciale edities die we hier in europa niet eens te zien krijgen…
Bij Altherr of Landwehr?
Van harte met deze geweldige Sinn! Als ik de onderste foto bekijk, dan past deze toch perfect
Morawitz in Dusseldorf heeft ook een grote Sinn collectie.
Zeer aan te bevelen zaak.
Heb daar een Pelagos39 gekocht.
Ging voor een EZM3…