Bedankt voor de aanbeveling! Maar wel heel gevaarlijk aangezien ze daar ook GS verkopen…
En je mag alles passen en je krijgt goede koffie.
Nou zeker, deze maat is echt heel goed, alleen soms heb ik het gevoel dat groter ook wel kan. Meer om van te genieten
Sowieso nooit slecht om een horloge een tijdje te dragen, om te wennen aan het formaat. Ik heb ook het idee dat met een metalen band, het horloge wat groter over komt. Met de rubberen band valt de draairing net wat meer op en de kast wat minder, waardoor het wat smaller oogt.
Hieronder een vergelijk van de U1 en de U50, best wel een groot verschil
Thanks, leuk artikel. Vooral deze geeft het verschil in formaat goed weer. Wel echt fors verschil zeg…
Hmmm die U50 ziet er smakelijk uit.
Leuke link!
Ik heb een U1 en UX gehad.
Ondanks 44 vind ik ze beide draagbaar. De UX nog meer, want dunner.
Sluit niet uit dat ik een keer ga voor de U50 Hydro, want die techniek vind ik briljant. Het uurwerk dat erin zit is echter weinig bijzonder. Sinn heeft geen toegang meer tot de ETA Quartz modules helaas.
Een vraag aan de Sinners met een siliconen band; krijg je er 1 of 2 sluitingen bij? Op de website in de configurator kan ik een kleine en grote sluiting bekijken/selecteren, maar in het winkelwagentje wordt me niet duidelijk of de laatst gekozen erin komt of allebei. Op Chrono24 staan ze bijna allemaal met de grote lompe sluiting erop…
Heb hem zelf niet via de site besteld maar mijn overtuiging is altijd geweest dat je een grote of een kleine sluiting kiest. Je kiest dus een grote of kleine sluiting, die wordt geleverd.
De grote is inderdaad wel lomp, maar ik vind dat dus wel passen bij de stijl van een dikke siliconen band.
En nog een nieuwe Sinn, 1739 Römerberg met een wijzerplaat in radiant crimson red. Ter gelegenheid van het tienjarig bestaan van de Sinn winkel in Frankfurt Römerberg square.
Inspiratie van de kleur komt van de gevel van de winkel:
Foto’s van sinn.de
Bij een AD korting krijgen op Sinn-horloges is in mijn ervaring vrijwel onmogelijk; het lijkt er haast op dat het merk dit zo goed als verbiedt. Het hoogste aanbod dat ik heb gekregen was 5% korting bij een juwelier in Duitsland. Zelfs bij zaken die normaal graag deals maken en waar je prijsvoorstellen kan doen, gaat er bij Sinn nauwelijks iets van de prijs af.
Daarom zou ik Sinn pre-owned te kopen als je niet te veel wilt afschrijven, mocht je het horloge later weer willen verkopen.
Jammer dat ze bij veel limited edities de plaats op de dial vermelden. Frankfurt am Main. Ja leuk, maar dat weet de gemiddelde Sinn koper toch wel.
Geen idee waarom zo vaak op hun speciale uitgaves… Persoonlijk niet altijd even geslaagd vind ik.
Het zijn vooral de Frankfurter-district horloges en een paar klassieke horloges die Frankfurt Am Main hebben staan. Kwestie van smaak denk ik…
Gelukkig houden ze het bij hun toolwatches meestal wel beperkt met tekst
Precies op tijd met de warmte!
Geweldige klassieker van Sinn! Nieuwe aanwinst?
Inderdaad, sinds deze ochtend.
Proficiat met deze knaller! Veel draagplezier gewenst
Dit is trouwens een geweldige bandenslet, geen bandje wat er niet bij past!