Vorig jaar kostte de verstelbare sluiting voor een H band 235€, zal nu wellicht een paar tientjes meer zijn.
Ik vind het erg veel geld, sowieso ben ik niet zo’n fan van de huidige H-link armband: ik vind ‘m erg dik, scherpe randen en al met al veel minder comfortabel dan de oude dunne versie.
Die steelreef oplossing vind ik wel elegant, ook omdat je dan de huidige sluiting kunt behouden die ik ook mooier vind dan de nieuwe.
Maar 200€ voor zo’n klein verstelbaar schakeltje…?
Wat bedoel je met huidige? Is die met de komst van de verstelbare sluiting veranderd?
Mijn H-link heb ik in 2020 gekocht, dacht ik.
Beide opties zijn natuurlijk overdreven duur, bij Sinn komt er dan waarschijnlijk nog €80 verzending bovenop.
Maar de Sinn-optie heeft wel veel meer verstelmogelijkheden.
Heb jij de normale gewisseld voor de verstelbare?
Mijn H Link band is ouder dan 2020 en is dunner en zonder Hex schroefjes.
Nee dat niet, mijn huidige 356 is van 2025 en heeft de nieuwe sluiting. Ik gebruik de mogelijkheid tot snel verstellen heel veel gedurende de dag.
Het nadeel van een wat dikkere sluiting is voor mij kleiner dan het voordeel.
Ik heb wel andere Sinn horloges gehad met de oude sluiting.
Ik heb uit verschillende perioden een H-link armband, en tot mijn verbazing blijken de mijne in 4 diktes te zijn…?!
Het zijn twee diktes met de inbusboutjes, en ook van de oudere dunne versies (met schroefjes voor een platte schroevendraaier) heb ik twee diktes.
Ik zal ze eens naast elkaar op de foto zetten.
De nieuwe aanwinst? Proficiat!! Staat je goed ![]()
Ja! Lang over getwijfeld… Nu liefde op het eerste gezicht.
Gaat niet gauw vervelen denk ik, en ik vind het heerlijk dat het zo lekker z’n eigen ding is!
Sinn 556 MoP
Nice
Altijd een cool ding gevonden.
Ik vind Sinn een geweldig merk, maar deze hoef ik niet eens cadeau te krijgen.
Mooi ding!
Heb eens geinformeerd bij Sinn.
De verstelbare sluiting kost €235 + verzendkosten. ![]()