Sinn only (Deel 3)

Je kunt ook bestellen bij seriouswatches. Dat scheelt de verzendkosten.

1 like

Mooi hoor!

1 like

Ja, goede tip.
Was al eens op hun site gaan kijken.
Heb daar ook mijn 356 gekocht.

3 likes

Impulsieve NA!

Ik kwam deze 356 online tegen voor een erg scherpe prijs. Het horloge is pas drie jaar oud, heeft bijna geen draagsporen en loopt prima, op één ding na: het datumvenster. Bij het verstellen van dag en datum blijft het datumwiel soms hangen. Zelf heb ik de datum zelden goed staan dus storend vind ik het niet, maar ik vraag me af of dit op termijn tot andere problemen van het uurwerk kan leiden.

Is dit iets wat te verhelpen is zonder meteen een volledige service te laten doen, en zo ja, waar zou ik daarvoor terechtkunnen? Of is een volledige service toch de verstandigere keuze?

Los van dat kleine probleempje. ben ik helemaal in mijn nopjes met de 356. Hij draagt perfect op mijn dunne pols en een stuk beter dan de 356 SA. Nu nog een lading bandjes inslaan :smiley:

8 likes

8 likes

Ik zou hier even een losse vraag van maken in de techniek sectie. Verder gefeliciteerd! Super horloge.

wat inspiratie:

10 likes

Paar maandjes oud, voor 1400 van chrono24 geplukt in Nieuwstaat! Echt een topper in reallife en mooi plat . Afwerking subliem

24 likes

Nice!
Congrats!
Echt als nieuw, fraai hoor.
Goed scherpe foto ook, lukt mij vaak niet met m’n 16 Pro, altijd spiegeling, of te korrelig, of gewoon niet scherp :thinking:

1 like

11 likes

Deze blijft gaaf. Maar heb zoveel chronos

1 like

En ik wil wellicht weer een driehander of gmt. :grin:

1 like

Goeie impuls!
Gefeliciteerd met deze!

1 like

Elke keer een ander horloge!

1 like

Proficiat! Klinkt als een topdeal :facepunch:t2:

1 like

Thnx!!
Ik heb ook een 16 pro , de iPhone pro doet zelf de macro stand aan, dat is dat bloempje. Wat je moet doen is die uitzetten en 2x zoom stand voor een wristshot, 1x zoom moet je te dicht bij komen namelijk en kan je niet goed scherpstellen en pakt die de macro stand. In 2x misschien ook maar dan zet je het bloempje uit. Dan kan je haarscherpe foto’s schieten en mooi licht.

Grootste boosdoener is de auto macro stand, dat is voor extreme closeups en gebruiken de minste lens van de 3. Weinig licht maakt alles korrelig maar in normaal daglicht is de sensor groot genoeg.

Dus zoomstand 2x en macro bloempje uitzetten en dan mooie wristshot maken, zie graag het resultaat :wink:

1 like

De iPhone 15, 16 en 17 pro zijn juist extreem capabele telefoons waar je zeer mooie foto’s mee kan maken en mooi kan nabewerken. Met de nieuwe update helemaal! Portret modus kan ook mooi werken alleen wel verdiepen in diafragma’s etc

Dankjewel voor deze handige tips!
Dat bloempje lette ik helemaal niet op….
Ik ga eens goed oefenen!

Yes Ben benieuwd!

18 likes

Nice!

2 likes