Ik heb een 18.5 cm pols en vraag me af hoe het met de hoogte en gewicht is
.
Ik vind m op de bracelet ook gaaf!
Dat is erg persoonlijk. Mijn pols is zo’n 19 cm en hij droeg comfortabel. Is geen zwaar horloge (handopwinder) en met zo’n 40mm diameter niks te groot. Kan m je helaas niet meer tonen.
Peter Kotsa heeft er geloof ik eentje. Volgens mij heeft hij er ook een video over gemaakt. Ik kan die niet zo snel vinden. Hier zie je hem ook in terug:
Volgens mij draagt deze identiek aan de Sinn 103 st. Die zou je misschien wat makkelijker kunnen vinden en/of passen?
Bijkomende info over de Sinn 103 St Ty Hd die je zoekt:
Deze Sinn 103 St Ty Hd is gebaseerd op het historische model uit de jaren zeventig, de 103 C, en deze is op zich dan weer geïnspireerd op een chronograaf van Mathey-Tissot. Guinand heeft ter ere van de honderdste verjaardag van Helmut Sinn (2016) dan weer de Guinand HS100 uitgebracht, en een tijd later de grotere HS106. En laat nu net die laatste heel erg gelijken op de Sinn en Mathey-Tissot.
Sinn 103 C:
Mathey-Tissot:
Guinand HS106:
En nog wat extra info via deze website:
Dankjewel, mooie informatie!
Ik zou alleen het gewicht van horloge op staal wel willen weten.
Zijn er Sinn dealers in Nederland?
Sinn heeft een archief met alle uitgebrachte horloges. Het horloge zonder band weegt 69 gram. Er zijn twee stalen banden en daarvan staat het gewicht niet op de Sinn website.
Ja. In Drachten. Ze hebben niet alles maar je kunt altijd contact met ze opnemen.
Mijn Sinn 103 op stalen band (en op mijn 16,5 cm pols ingesteld), weegt 156 gram. Deze weegt zonder band 74,5 gram. Dus dan zal die van jou met ongeveer 69 gram (horloge alleen), en een stalen band op 16,5 cm ingesteld, een 150 gram wegen ![]()
Iemand op het uhrforum maar die wil er wel vanaf.
[Verkauf] - Sinn 103 St Ty Hd Limitiert https://share.google/QToZ3G2Qm94VDu3hP
Thanks., Leurt ie er al lang mee dan ?
Nee vandaag is de advertentie geplaatst.
En voor die prijs ging ie natuurlijk snel naar “reserviert”….
If you snooze you lose…
Hebben gelijk actie ondernomen maar helaas was iemand eerder ![]()
Zo kan dat gaan