Was ook een heel mooie prijs, dan blijft ie niet lang liggen.
Echter, dat model wordt wel vaker aangeboden- ik zou dat Duitse forum in de gaten houden.
Succes!
Dan moet ik daar eerst een profiel aanmaken…
Dankjewel voor de tip!
Ziet er uitnodigend uit, waar is dat?
Zijn er forumleden die de limited 556 Sand in het echt hebben gezien? Zo ja, vond je het een heldere, echt in het oog springende wijzerplaat, of is de kleur juist meer subtiel? Op foto’s en video’s vind ik dat lastig in te schatten.
Tijdens een recent bezoek aan Duitsland heb ik wel andere kleurstellingen van dit horloge gezien, en die waren super fel en in your face.
Nice!
Groet van z’n broertje ![]()
Voor mijn pols iets te groot naar mijn smaak, vandaar gisteren net verkocht…
Ik las dat er tegenwoordig een concepto c99001 caliber in de Sinn103 zit. Iemand ervaring met dit caliber? Zijn er nog andere merken die met dit caliber werken? Iemand een idee sinds wanneer dit caliber gebruikt wordt? @obi-wan-mtb misschien?
Volgens dit artikel is het Concepto uurwerk geïntroduceerd eind 2020 in de Sinn 103 Sa G.
Mijn Sinn 103 is van september 2020, en ik weet niet welk uurwerk er in zit (ben eigenlijk wel benieuwd). Die van mij heeft wel na meer dan vijf jaar dagelijks gebruik altijd mooi de tijd gehouden (een paar seconden in de plus).
EDIT: nog wat bijkomende informatie…
https://calibercorner.com/concepto-caliber-c99001/
Thanks! Ga ik straks eens lezen.
Zo gaaf hoe de wijzers wegvallen tegen de zwarte wijzerplaat en in de scherpste hoek nog steeds perfect afleesbaar zijn door de olie in de kast. Refractie 0,0 ![]()
Mooie foto’s hoor, haarscherp
Dankje Michal ![]()
Nice photos!
Wat voor camera hiervoor gebruikt?