Site betrouwbaar?

Als nieuw lid heb ik geen idee of ik dit topic op de juiste plek plaatst. Dus excuus als ik hier verkeerd ben.

Mijn vraag betreft deze site:

https://phoiboswatcheurope.com/

Kan ik hier veilig bestellen?

Voor de aankomende zomer wil ik namelijk een vrolijk en waterdichte klok hebben.
Van de Wavemaster met de abalone dial wordt ik erg vrolijk.

Ervaringen zijn welkom,

Thx

1 like

Waarom zou je daar niet veilig kunnen bestellen? Is toch gewoon de website van Phoibos?

2 likes

Ik heb de indruk dat ze daar geen waterdichte klokken verkopen.
Misschien wel waterdichte horloges.
Waterdichte klokken bestaan volgens mij nog niet, aangezien klokken niet waterbestendig hoeven te zijn omdat ze niet onder water worden gedompeld.
Maar ik maak wel van de gelegenheid gebruik om je welkom te heten in de club. :+1:

16 likes

Ik heb, via het forum hier (dus 2e hands), 2 Phoibos horloges gekocht bij 2 verschillende mensen. Super tevreden met beide horloges. Gezien de leeftijd toen ik ze kocht ga ik er vanuit dat zij ze bij Phoibos zelf hebben gekocht.

3 likes

Lijkt me ‘legit’, ook social media kanalen zoals Facebook verwijzen naar de .com shop.

Anders gewoon met Paypal betalen, kost iets meer, maar geen gezeur bij eventuele problemen.

1 like

Wellicht een duik klok

5 likes

Welkom op HF, Joop! En ja, dat is zo’n dingetje hier: sommige mensen krijgen echt uitslag als je ‘klok’ zegt, i.p.v. ‘horloge’. Ach ja, lekker belangrijk, toch? Veel plezier met je Phoibos, straks!

11 likes

Ik heb exact dezelfde Phoibos besteld, alleen de mijne kwam bij Serious Watches vandaan. De link die je plaatst is voor zover ik weet gewoon die van het officiële verkoopkanaal en ik voorzie dan ook geen problemen!

2 likes

Ik vind de “klok” antwoorden helemaal geweldig. Zo kan ik wennen aan de “lingo” alhier.

Waterdichte klokken bestaan overigens, ik had ooit een cabriolet met een waterdichte klok.

12 likes

Klokkie is gewoon jordanees voor horloge.

2 likes

En Haags!

Net besteld. Gebruik gemaakt van paypal. Bedankt iedereen.

4 likes

Maar rechtstreeks bestellen bij Phoibos is geen probleem. Doen! Heb er één gehad en was oprecht onder de indruk van de bouwkwaliteit. Sympathiek merk, met gewoon goede horloges.
Mocht je hem bestellen, wel een mooie foto posten in het Phoibos Only draadje he… :wink:

1 like

Kijk, dat wist ik niet. De uitgang age/oge op zijn Frans werd id Jordaan pertinent niet gebruikt. Een electricien werd elektriker of elektrisijn, garage garasie en horloge dus klokkie…oh de heren/dames forumleden het leuk vinden of niet.

2 likes

Je kunt er veilig bestellen. Betrouwbare site.

1 like

Veel plezier ermee, lijken leuke klokjes inderdaad. Zie je NA topic snel tegemoet

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Het is een soort “preorder” wordt na de 20ste deze maand verstuurd. Heb de sprong maar gemaakt daar ik al ruime tijd dit horloge op andere sites uitverkocht zag. Als ie binnen is ga ik er enkele dagen aan wennen en een stukje schrijven. Ik zit nu nog in de “ja ik wil fase”.

2 likes

Welkom Joop! Uit Delluf… Geweldig leuk horloge heb je besteld! We zijn benieuwd naar pols foto’s zodra het binnen is.

Waarschuwing: Als je als man “Ja ik wil” zegt betekent dat soms dat je minder aan horloges te besteden hebt of dat je steeds moet uitleggen waarom je nu alweer een horloge erbij gaat kopen :grin::grin:

2 likes

:+1::joy: