Ook ik had een leuke deal met @Sjoesbal. Horloge was in mooie staat, bomproof verpakt, snel verzonden. Met een leuke, vlotte communicatie er bovenop. Bedankt!
Alpinist van @Sjoesbal gekocht, alles voortreffelijk verlopen. Horloge zoals omschreven.
Bedankt.
Mooi horloge van @Sjoesbal gekocht. Hij was zelfs bereid me een stuk tegemoet te rijden voor een persoonlijke deal goed excuus ook om even over horloges te kletsen met een kop koffie er bij.
Aanrader om zaken mee te doen binnen het forum wat mij betreft.
Een z.g.a.n. Squale 1521 blasted blue overgenomen van Patrick. Leuke deal en ook nog een paar extra Zulu bandjes erbij gekregen.
Vlotte reacties, snel afgehandeld en snelle verzending.
Dank Patrick!
Een mooie Hamilton overgenomen van @Sjoesbal. We kwamen snel een prijs overeen incl. verzending. Voor dat geld is hij het horloge uiteindelijk zelfs komen brengen!
Thanks!!
Vandaag m’n SBGN005 verkocht aan Patrick, super fijne communicatie, snel handelen en een prettige verkoop. Top ervaring!
Ik heb vandaag diezelfde SBGN overgenomen. Ik werd hartelijk ontvangen op z’n werk, mocht alles rustig bekijken, we hebben nog even gekletst over horloges en we waren het snel eens over de prijs.
Fijn contact en prettig handelen: top en aanrader!
Een horloge verkocht aan Patrick @Sjoesbal
Prettige communicatie en een persoonlijke overdracht. Top!
Vanmorgen een Seiko SPB143 overgenomen van @Sjoesbal Deal was snel gesloten en een fijne overdracht gehad!
Vandaag een leuke en snelle deal gemaakt met Patrick aka @Sjoesbal.
Prima communicatie, leuke face-to-face afspraak. Het scheelt dat we bij elkaar in de buurt wonen.
Aanrader!
Bedankt Patrick!
Ai, toch niet goed gekeken. Excuses.
Maar het is net zo gemeend hoor!
@Sjoesbal heeft mijn Tudor BB58 Blue overgenomen. Prettige communicatie en afhandeling. Geld direct overgemaakt. Kortom een fijne deal. Zeker een aanrader!
Mooi horologe overgenomen van @Sjoesbal. Horloge keurig zoals omschreven, nette prijs, vlotte en keurige communicatie en als klap op de vuurpijl thuis afgeleverd👍
Aanrader!
Mooie Seiko verkocht aan Sjoes. Ga die wel missen denk ik
Vlot en zeer vriendelijk in de communicatie.
Leuke deal.
Bedankt Patrick !
Mooie band verkocht aan @Sjoesbal, was best wel wat werk voordat we elkaar goed begrepen, maar daarna net zo soepel als de band zelf
Horloge verkocht aan @Sjoesbal.
Na de kenismaking wat gedronken en gezellig geouwehoerd over horloges.
Buiten de, goede communicatie, snelle betaling en het op tijd komen opdagen , een heel aardige vent.
Score:
Horloge overgenomen van @Sjoesbal, fijne communicatie en alles snel geregeld echt een aanrader!