Ja, maar die oude Superman vind ik ook niet echt een skin diver. Maar nogmaals dat is wat ik vind, als je een iets andere definitie hebt van skin diver is het er wel een.
Wat mij betreft zijn skin divers kleine platte duikhorloges die aansluiten op je huid waardoor je niet/nauwelijks door hebt dat je ze draagt in tegenstelling tot grote zware duikhorloges.
Zo had ik het nog niet bekeken. De term komt eigenlijk van skin diving, wat ik een beetje interpreteer als snorkelen en duiken in ondiep water zonder (veel) uitrusting.
Die term kende ik op die manier niet, maar dan zal het inderdaad daar vandaan komen.
Ik ken alleen maar skinny dipping. je weet zelf
Ook een mooie hobby. Qua vrouwelijke interesse ongeveer te vergelijken met die horlogeclub hier, helaas.
De prijzen zijn een stuk vriendelijker vaak dus dan is het ricico nihil, ik heb afgelopen tijd meerdere horloges gekocht uit de jaren 60 en allemaal lopen ze netjes, en enige waar ik naar kijk is verstellen de wijzers goed en de datum gaat mee, ben ook geen expert o ja en wind hij soepel op.
Timex had vanaf halverwege de jaren zestig een eigen āSkin-Diverā lijn die waterdicht waren tot 25 meter en eerder cosmetisch duikers waren dan in de praktijk.
Een paar voorbeelden:
Die Longines skin diver uit de OP is echt prachtig
Nog niet eerder gezien, wat een gaaf ding.
Wel de vintage in 40mm in plaats van de remake in 42mm
Allebei prachtig imo
Ik zou geen nee zeggen tegen beide, maar het is wel zonde dat ze de remake wat groter hebben gemaakt. Lijkt vrij lange lugs te hebben wat hem waarschijnlijk nog groter laat dragen
Onbegrijpelijk toch!
Ze zullen er heus wat marketingonderzoekjes op hebben losgelaten, maar wat mij betreft benadert zoān actie heiligschennis. Doet voor mij echt afbreuk aan het hele merk Longines.
Valt mij op dat bijna niemand een tropic op zijn diver heeft. Waarom?
Ik had er een besteld van cheapest nato, maar die gaat terug. Die was mij te rubberig en goedkoop (joh).
Nu deze leren strap erop. Hij was niet duur, maar hij is niet goedkoop qua kwaliteit. Ook een cheapest nato.
Skindivers zijn prachtig.
Franse skindivers zijn helemaal prachtig.
Ik weet niet of de compressors ook onder skindivers vallen, maar die vind ik ook ultra mooi.
Helemaal de LLD nodateā¦