SKX 007 vs nieuwe Turtle (SRP777): Battle of the Seiko Divers!

De Turtle gaat goed verkopen na een topic als dit.
Een review als dit is niet voor iedereen weg gelegd echt professioneel uiteen gezet.
Rest mij alleen nog een dikke Like , en even een Turtle bestellen :confused:

2 likes

Goed rewiew :thumbsup:

Grt.

1 like

Bedankt voor deze mooie uiteenzetting!

1 like

Goede review! Dit lekkere leesvoer maakt hebberig, en op deze manier kan je het ook nog uitleggen dat je ze beide wil hebben :joy: :joy:

1 like

Ik nomineer deze voor post van het jaar! Super review, leuke info en foto’s en bovenal gewoon knallers van horloges uiteraard.

2 likes

Leuke en goede review👍de PADI staat in bestelling. Ben benieuwd of die de SKX van mijn pols gaat krijgen.

1 like

Mijn beste,

Dank voor het delen van deze plausibele beoordeling!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Leuk review en goed dat je duidelijk de verschillen toont. :+1:

1 like

Zeer goede review en 100% eens met de conclusies :+1:t4:

1 like

mooie review. thx

1 like

Oei, wat een complimenten! Word er helemaal verlegen van…:blush: Bedankt, mensen!:thumbsup:

4 likes

Heerlijke review, met veel plezier gelezen. Top!

1 like

Top gedaan.:thumbsup:
Heel leuk om te lezen !

1 like

Geweldige review, leest lekker weg :thumbsup:

1 like

Een fijn geschreven stuk! Bedankt!

gr, HJR

1 like

Geweldig stuk. Kijk daar is dit forum voor. Thanks. Moet toch maar eens kijken of er nog wat budget over is voor een van de twee. :slight_smile:

1 like

Goede review!!

1 like

Goed verhaal/review leuk om te lezen

1 like

Ik heb de skx009 en het rubber is na 10 dagen heel soepel geworden door het indragen en waarschijnlijk ook door het vele zon dat hij genoten heeft.

Turtle geprobeerd bij de juwelier, maar vond de skx overtuigender.

1 like

Mooie review! Die Turtle gaat er nog wel een keer van komen. De SKX heb ik nooit gehad maar die sla ik wel over dan. Voor mij iets te klein.

1 like