013 gekocht 5 jaar geleden voor 225! Heerlijk
Die gaat nog wel verder omhoog.
En dat is heel makkelijk uit te leggen, kijk naar een Seiko Pogue, Vintage Turtle, Vintage Uemura en al die andere “iconen” uit het Seiko verleden.
En dan waar die in nieuwstaat voor worden verkocht. Dat gaat met de SKX007 ook gebeuren, bij Rob zit die ookal rond de €600.
Voor de neppers vraag men al meer, en schijnbaar verkoopt dat ook goed.
Is op te lossen, nieuwe kroon op AliExpress bestellen en je krijgt er een inzetstuk bij.
Inflatie kun je het wel noemen, wellicht zelfs een beetje vooruit lopende erop.
Dan kan zelfs zonder flesje lucht… neem maar wat gekookte eieren mee om onder water te pellen.
Gehyped is wel wat overdreven, in die tijd was het gewoon een mooie instapper.
Maar voor €850 mag die van mij ook weg.
Een paar kleine subtiele aanpassingen gedaan, waaronder saffierglas en miltat jubilee.
En ik zie een zwarte datumschijf die me sterk aan m’n 171 doet denken.
Ik heb hem ook aangeschaft wat een fijn horloge! Hele week al om en zit echt perfect.
wat is ie heerlijk he bijna 4 weken verder, nog elke dag om de pols. Wat een genot.
Morgen eindelijk de stalen band vermaken. Benieuwd hoe hij dan draagt.
Helemaal mee eens! Maar ik wil wel graag dat ouderwetse gerammel horen, dus dan moet de originele jubilee er ook wel op.
Stalen band vind ik hem iets te lomp ofzo… maargoed je moet het altijd proberen natuurlijk. Origineel bandje blijft beste
Ik ben benieuwd, heb nu de volgende banden van Seiko:
- Rubberband
- Staal
- Nato
De Nato vind ik wat lastig dragen, horloge komt dan omhoog en dat voelt altijd wat vreemd
In 2010 online 120 euro betaald voor mijn 009J. Een 009K was 70 euro (ja echt). Beiden nieuw. Mijn 009J in originele doos, tags en Z22.
De 009J gaat nog regelmatig mee het water op, in de kayak. Zwem er ook soms mee. Waterdichtheid houd ik zelf in de gaten. Jubilee-band hier op het forum ooit voor 30 euro overgenomen, zat nog in de stickers.
Bezel is behoorlijk faded inmiddels, rood is echt roze geworden. Hier bij Kaap de Goede Hoop, 2017.
Nato vind ik het fijnste dragen. In de koudere maanden. En warme maanden rubber.
De goede oude tijd toen een pizza nog 10.000 bitcoin was.
Heb even gegoogled en je hebt waarschijnlijk nog gelijk ook.
2010 was dat