You damn right
Eerder ene skx gehad. Maar de turtle is wel heeeeel gaaf en zit zo goed
Wat een geouwehoer allemaal, dit topic heeft een foto van een coolere Seiko duiker nodig. En nog wel een perfect uitgelijnde ook!
Post er dan eens een?
Wat is de code van deze duiker? Ik wordt hier toch wel erg enthousiast van en heb toch al een maand geen horloge gekocht.
Heb hier nog een SKX007J.
Mocht iemand die willen voor 700 euro graag DM (op=op), dus voor de snelle beslissers.
Eindelijk, iedereen snapt dat toch gewoon.
Mooi hoor, die perfecte uitlijning, zeldzaam ziet er nog best netjes uit ook
Nu alleen nog op zoek naar een die ook de juiste dag bij de datum kan aangeven
Eens die J’s zijn het beste! Ik heb mijn 007 een aantal jaren gelden gekocht voor veelste veel geld maar ik weet zeker dat die niet de verkoop in gaat. Voor mij de perfecte vakantiebeater.
De SKX (madness) is gewoon in een hype status beland omdat hij niet meer gemaakt wordt.
Was destijds ook zo bij de Steinhart Ocean Vintage Military mk1.
De Steinhart was een horloge van 330 a 350 euro.
Na een video van een clown op YouTube stonden ze ineens op de Amerikaanse Ebay enz voor 800 tm 1100 dollar.
Ik heb die van mij gewoon onder retail verkocht anders sta je wel voor lul als verkoper zijnde mocht je bovenstaande prijzen vragen.
De gekkigheid trekt wel weer bij. Supervoordelig zal de SKX denk ik niet meer worden door zijn iconische status als DE iso certified instapduiker.
Die vlag zou best wel eens overgenomen kunnen worden/zijn door Citizen met de NY0040 serie, zeker nu met een 8204 uurwerk erin (hacking seconds).
Lijkt mij ook aangezien de SKX geen voordelige instapper meer is.
Heb die ook al veel bekeken. Toen ik een SKX kocht in 2015, maar ook de blauwe variant als vakantie horloge vorig jaar.
Maar die bezel weerhoudt me steeds om die te kopen.
SPB317, een moderne heruitgave van de OG turtle, de 6105-8000.
Hmm, coole Seiko duikers… Ik vond de 171 wijzerplaat altijd één van de mooiste, maar de bezel niet om aan te gluren… Resultaat?
Toch weg gedaan, vervolgens deze gehad:
Die is echter ook weg gegaan, en daar heb ik deze ooit voor in de plaats laten komen:
In veel opzichten het ultieme budget duikertje van Seiko. Klein, fijn van snit en draagcomfort, de loep voegt echt wat toe, mooi met opgelegde indices en een erg fijne wijzerset. Met een 4R uurwerk er in. Super. Die had ik nooit moeten verkopen. Winner winner, chicken dinner.
Deze was cool maar te bonkig. Twee keer geprobeerd, twee keer zo weg:
Deze was ook übercool, de granddaddy van alle MM200 kasten, de Superior serie Stargate. Maar helaas ook te bonkig en zwaar, twee keer gehad, twee keer weg gedaan:
Vervolgens heel erg op de Uemura zitten geilen. Die was me toch cool. Maar ook te groot, dus na een jaar ook weer pleite:
De Mini Turtle heeft het het langst volgehouden, die had de meest overtuigende staying power, ook al was de Uemura het mooist van allemaal.
Maar niets is ooit zo zorgeloos comfortabel geweest als die rare SPB317.
Maar wat weet ik? Ik heb zelden of nooit een Seiko duiker in handen gehad, inclusief de SPB143 en de Samurai van m’n neef.
De enige die ik nog wel eens zou willen proberen is de Old Skool eerste generatie Shogun. Ooit gepast, niet gekocht, was op dat moment te gierig om 850 Euro aan Rob te geven.
Dom dom dom dom dom.
Als dit hier zo doorgaat geraakt die van €700 nog verkocht
Haha verantwoordelijk voor extra hype